sharmelis rašė:
Situacija tokia yra renovuojamas daugiabutas, kuriame mes turime administracines patalpas (užsakovas), o mokėtojas VŠĮ BETA. Mes kokrečiai sutaries neturime. Sutartis yra tarp tiekėjo ir daugiabučio administratoriaus. kadangi esme PVM mokėtojai tai gavome PVM sąskaitą-faktūrą. Tai niekaip nesugalvoju, kaip likusią sumą įtraukti į apskaitą, ar jos išvis nereikia traukti? Jei įsitrauksiu į apskaitą tai gausis skola tiekėjui, o mes kaip ir neskolingi, nes apmoka kiti.
Kažkokios pievos tada... Kam jums sąskaita, jei jūs nemokate už paslaugas?
Jei teisingai suprantu - jūs esate administracinių patalpų savininkai daugiabutyje, kuriame atliekama renovacija; o už renovaciją apmoka VŠĮ BETA, kuri yra daugiabučio administratoriaus? Vadinasi, arba šis daugiabučio administratoriaus turi jums, kaip patalpų savininkui pateikti sąskaitą už renovaciją ir jūs ją apmokėsite, arba padengsite subsidijos lėšomis; arba dabar gautą sąskaitą jūs apmokėsite tam pačiam VŠĮ BETA (tikriausiai dalimis per tam tikrą laikotarpį), arba - dar kažkas...
Kol jūs neišsiaiškinsite esmės, tol bus neaišku, kaip tą sąskaitą apskaityti.