Kas turi būti parašyta steigimo sutartyje ya nurodyta asociacijų įstatyme - keista, kad neradote. Įstatuose 6 punkto (stojamųjų įnašų ir narių mokesčių mokėjimo tvarka, jeigu įstatuose nėra nurodyta, kad ji bus patvirtinta atskiru dokumentu;) nekonkretinkit, paskui pakeisti bus daugiau darbo ir finansiškai kainuos.. ir apskritai, jeigu nebūtina konkretinti kažko labai, o galima nurodyti papildomu dokumentu, tai taip ir darykit, vėliau, kai jau norėsit tą vietą 'patobulinti' nereiks keitinėti įstatų. Ar jums reikia tos valdybos.. na sakyčiau, kad ji yra gerai, nes dabar esat tik trys, o kai bus jūsų daugiau tada susirinkti, kad galiotų nutarimai bus sudėtingiau.. valdybai perkelčiau kiek galima daugiau teisių, kad nereiktų vėliau dėl kažkokios smulkmenos kviesti susirinkimo...
Revizorius.. na jeigu jis būtų tikras, tai (kaip buhalterė) manau, kad jis yra gerai, bet jei tik 'dėl vaizdo', tai nea.. - pas mus jis yra, bet paskirta moteris, kuri apie buhalteriją nusimano kaip kiaulė apie debesis, o revizorės ataskaitos reikia (pagal įstatus), tad padarau už ją ataskaitą.. tipo save patikrinu..
Siūlyčiau neskubėti ir prie įstatų padirbėti, kad paskum nereiktų gailėtis, kad kažko neparašėt ir reikia keisti (mokėti pinigėlius)...