courage rašė:
Kaina telefonu buvo suderėta vienokia, o nuomos metu didesnė. Po nuomos priminiau, kad telefonu sudėrėjome vienokią kainą, o sumokėjome kitokią - todėl nenorime mokėti daugiau, nei buvo suderėta. Pardavėjas pasakė, jog jau užmokėta suma yra supildyta ir nieko negali padaryti. Jeigu tai padarė, kodėl nėra kvito? Jeigu gaučiau kvitą, tuomet man būtų įrodymas, kad nepermokėjau, nes permokėta suma maždaug yra lygi PVM'ui.
Luka, nenuginčyjamas faktas yra tas, jog nėra kvito.
Raštiškai (el.paštu) pareikalaukite kad atsiųstų kopiją PVM s.f. bei apmokėjimo kvito. Tuomet turėsite tai patvirtininančius dokumentus. Jei į raštišką kreipimąsi neatsakys tuomet jau galite įtarti nešvarią veiklą. Pagal PVMĮ nėra privaloma fiziniams asmenins išrašyti sąskaitas, jei jie to nepageidauja.
Jei pinigus apmokėjote per banką tai turite banko išrašą kuris atstoja apmokėjimo kvitą, o jei mokėjote grynais, tuomet kodėl iš karto nepareikalavote išduoti kvito?