Gyventojų pajamų mokestis

Lora27 Lora27 532
2007-04-27 09:56 Lora27 2011-09-11 05-23

laura9 rašė: Ne, jokio GPM jums nereikia mažinti kitą mėnesį. VMI išaiškino, kad tokiu atveju tik deklaruodamas žmogus galės atsiimti per daug išskaitytą GPM.

laura9, gal turi to išaiškinimo nuorodą?
ausyte ausyte 5281
2007-04-27 10:09 ausyte
Taip., aš irgi labai norėčiau pamatyri tą nuorodą.
Ačiū
tiga tiga 2272
2007-04-27 10:36 tiga 2011-09-11 05-23
O kodėl mergaitės jūs tokios nedraugiškos. smile Tikrai yra sodros išaiškinimas, tik va po ranka dabar neturiu, jog įmonės buhalteris gali pritaikyti darbuotojui priklausantį .
ausyte ausyte 5281
2007-04-27 10:49 ausyte
Tai kaip reikia daryti ištikrųjų, ar galima ir išskaityti iš sekančio mėn. darbuotojui priskaičiuotos gPM sumos ar palikti taip kaip yra?
danaga danaga 1244
2007-04-27 11:38 danaga 2011-09-11 05-23
Tiesioginės nuorodos į teisės aktą neradau. Čia yra VMI atsakymai į klausimus:

www.vmi.lt/lt/?itemId=10124120

Jeigu VSDFV teritorinis skyrius, išmokėdamas apdraustajam ligos pašalpą, iš jos sumos , perskaičiuoja apdraustojo darbdavys, remdamasis VSDFV teritorinio skyriaus pateikta pažyma apie išmokėtos ligos pašalpos dydį, laikotarpį, už kurį ši pašalpa išmokėta, bei išskaičiuotą pajamų mokesčio sumą.
danaga danaga 1244
2007-04-27 11:42 danaga
Kiek suprantu, tai negalima perskaičiuoti tik tuo atvėju, jei pasibaigė mokestinis laikotarpis (metai). Tada darbuotojas sugrąžins GPM permoka deklaruodamas pajamas.

www.vmi.lt/lt/?itemId=101224
K
koksas 3
2007-04-27 13:46 koksas
R
romen 1193
2007-04-27 13:56 romen 2011-09-11 05-23
[quote=danaga]Tiesioginės nuorodos į teisės aktą neradau. Čia yra VMI atsakymai į klausimus:

www.vmi.lt/lt/?itemId=10124120

Jeigu VSDFV teritorinis skyrius, išmokėdamas apdraustajam ligos pašalpą, iš jos sumos Nori perskaičiuoja,nori ne.Neprivaloma.Tik už gruodį negalima perskaičiuoti,nes bus kiti metai.
ausyte ausyte 5281
2007-04-27 14:27 ausyte
Tai pagal tą komentarą darbdavys turi perskaičiuoti tą mėn. kada gauna iš sodros , tai galima mažinti GPM už 04 mėn. jeigu jis sirgo 03 mėn. ar taip?
Ačiū
danaga danaga 1244
2007-04-27 14:55 danaga 2011-09-11 05-23
Nežinau privaloma ar neprivaloma, bet aš visada perskaičiuoju. Kam skriausti darbuotojus smile
Kokso nuorodos nelabai supratau, nes ten kalbama apie pereinamąjį laikotarpį nuo 33% prie 27 % GPM.
O pati radau 2006 metų VMI leidinį, kur parašyta (5 punktas), kad "pajamų mokestį, atsižvelgdamas į nepritaikytą , perskaičiuoja apdraustojo darbdavys".
www.vmi.lt/lt/?itemId=10130056
K
Karina1 498
2007-04-27 14:57 Karina1
na aš tai neužsiimu tuperskaičiavimu kai darbuotoju apie 40, o tos atskaitos iš sodros buna ateina ir po 2 ju men.Kam sau kvaršinti galava
ausyte ausyte 5281
2007-04-27 15:11 ausyte
Bet tai reikia perskaičiuoti ir mažinti GPM tą mėn. kai gautas pranešimas iš sodros ar taip?Ar tą mėn. daryti visu taisymus, kai darbuotojas sirgo?
danaga danaga 1244
2007-04-27 15:31 danaga 2011-09-11 05-23
Tą mėnesį, kai darbuotojas sirgo, jeigu priskaičiuoto darbo užmokesčio užtenka, kad pritaikyti visą , tai iškart jį ir pritaikai. Gaunasi, kad Sodra apmokestina visą pašalpos sumą (nuo pirmo lito) teisėtai. Nieko taisyti nereikia.
O tuo atvėju jeigu darbo užmokestis buvo mažesnis nei sumą gali tik kitą mėnesį. Tą mėnesį, kai darbuotojas sirgo nieko taisyti nereikia.
F
FEMA 698
2007-04-27 16:00 FEMA
sakykite prašau ,kai į atostogas išeina iškarto reikia apmokėti GPM ir sodrai smile
volgadon volgadon 4395
2007-04-27 16:08 volgadon
Na ne iš karto ,bet jeigu išėjo pvz.balandžio 21d.Pinigus išmokėjom kokią balandžio 19d.tai GPM sumokėsim iki balandžio 30d.Kai šis mėn .toks nenormalus išeiginių atžvilgiu tai iki gegužės 2d.O galima ir iš karto sumokėti.
Taip pačiai ,kaip ir alga :jei iki 15d.tai ir sumokam iki 15d.Jei po 15d.tai ir sumokam iki mėn.paskutinės d.
Sodra už balandį iki gegužės 15d.
danaga danaga 1244
2007-04-27 16:12 danaga
Jeigu pvz 04.27 išmoki darbo užmokestį ir atostoginius už balandį ir dar atostoginius už gegužę, tai GPM reikia sumokėti nuo visos išmokėtos sumos iki 04.30 (šį kartą kadangi tai nedarbo diena, tai reiškia iki 05.02d.),
o įmokas Sodrai galima dalinti: nuo apskaičiuotos sumos už balandį - iki gegužės 15, o nuo apskaičiuotos sumos už gegužę - iki birželio 15 d.
F
FEMA 698
2007-04-27 16:20 FEMA
Labai ačiu gero savaitgalio jums smile
A
agne2 223
2007-04-30 11:02 agne2
Laba diena,

toks gal ir naivus klausimėlis, bet ....

Mes darbuotojams DU mokame už einamąjį mėnesį, paskutinę mėnesio dieną, taigi, kadangi balandžio 30 d. pas mus darbo diena, tai mes tą dieną ir sumokame, o pervesti GPM šiandien neįmanoma, jis bus įskaitytas tik 05 02 d. Ar tai nebus pažeidimas, kad GPM sumokėtqas jau kitą mėnesį, o ne tą patį mėnesį kada išmokamas DU ir išskaitomas GPM?
S
Soffy 9075
2007-04-30 11:34 Soffy
Pažeidimas čia tiik toks, kad bus vėliau sumokėtas GPM, ir priaugs ar NEprigaus kelios kapeikos delspinigių (sumokėjimo vėlavimo laikas trumpas labai).
Šiaip jau niekas nedraudė sumokėti to GPM ir anksčiau, jei jau atvirai:), mes taip darome tokiais atvejais, tada nereikia spėlioti kas bus, jei bus:).
A
agne2 223
2007-04-30 11:42 agne2
Taip, žinoma reikėjo sumokėti anksčiau, tai tik žioplumo klaida, na , bet manau, tie keli centai tikrai nebus labai reikšmingi.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui