Tai nors vieną egzempliorių sąskaitos reikia atsispausdinti :roll
Manyčiau, kad reikia apskaitoje registruoti vis tik sąskaitas? Invoisų Nr. tai juk netvirtinote vadovo įsakymu? Nenusimanau apie tuos invoisus nieko, gal jų Nr. tip top kaip sąskaitų Nr.?
Ir kodėl pinigai gali neatitikti? Sakykim, kad Jums vienodai rodo KAIP tie pinigai skaitosi KASOJE, jei yra kasininkas vadovas. Bet šiaip pinigai turi tikti kapeika į kapeiką. Yra sąskaita suteiktai paslaugai. Yra visas apmokėjimas arba dalinis ir pirkėjo skola likusiai sumai. KAIP kas nors gali neatitikti? Nuo įmonės didumo tikrai nepriklauso niekas. Dokumentuose viskas privalo tikti centas į centą, natūroje yra kaip yra, vadovas kasininkas, jis pirmiausia ir atsako, nors irgi geriau, kad kasoje grynais skaitytųsi tokia suma, kurią nesunkiai galima parodyti. O likę įmonės pinigai tvarkingai, centas į centą skaitosi pas atskaitingus asmenis.