amadina22 rašė:
– nepanaudoto avanso likučio grąžinimo prievolę. Tai yra įmonės apsisprendimas. Kaip sakėme, nei kasos taisyklės, nei kiti teisės aktai tiesiogiai nereikalauja grąžinti į kasą nepanaudoto avanso likučio. Todėl pati įmonė turi nuspręsti ir sprendimą įrašyti į atskaitingų asmenų atsiskaitymo tvarką. Kiekvienai atskaitingų asmenų grupei gali būti nustatyta atskira nepanaudoto likučio grąžinimo tvarka. Visiškai neprasminga ir neracionalu reikalauti, kad įmonės ūkvedys ar kitas darbuotojas, įpareigotas pirkti kanceliarijos ir ūkio reikmenis ar apmokėti pašto ar kitas paslaugas, kas mėnesį grąžintų nepanaudotą išmokėto avanso likutį. Nes iš karto jam turės būti išmokėtas kitas avansas. Visiškai kitaip reikėtų elgtis, kai atskaitingi asmenys retai patiria išlaidų įmonės vardu. Kad pinigai būtų naudojami racionaliai, tinkamiau jiems mokėti tikslinius avansus (yra žinoma, kam bus išleisti pinigai ir kokia apytikslė jų suma) arba mokėti ne avansą, o kompensuoti jų faktiškai patirtas išlaidas.