voveraite rašė: ieskojau, bet neradau kur butu konkreciai parasyta apie kompiuterio panaudos sutarti. Yra tokia situacija: as nusipirkau kompiuteri ir ji naudosiu tik darbui. Tai kokius dokumentus reikia pasirasyti man ir direktoriui, sutartis ar isakymus. Ir ar imoneje skaiciuosis kompiuterio nusidevejimas ir su juo susijusios islaidos rodysis apskaitoje? ir koki dokumentai reikalingi sudarant patalpu nuomos sutarti. Dal turit panaudos ir numos sutarciu? esu pradedanti buhaltere ir nelabai gaudausi ir tikrai noriu viska ismokti, tai prasau padekit :)
1. Dėl darbo reikalais naudojamo asmeninio kompiuterio. Atvejis aptartas DK 219 str. 2 dalis: "Kai įmonės reikalams naudojamas darbuotojams priklausantis ... turtas, įmonė privalo kompensuoti darbuotojui to turto nusidėvėjimo sąnaudas". Taigi, jūs pasirašote su vadovu sutartį, kad darbo reikalais naudosite savo kompą, jis parašo įsakymą, kad nusidėvėjimas jums kompensuojamas. Nusidėvėjimo normos kaip ir kitiems kompiuteriams, kompensacija įmonei leidžiami atskaitymai, ir tai nėra jūsų pajamos.
2. Tiek panaudos, tiek nuomos sutarčių įvairiausių rasite tiek šiame portale (Blankai), tiek kituose, pvz. Miron, Buhalteris.