Atkreipkit dėmesį į Kelių transporto inspekcijos reikalavimus:
Tinkamos finansinės būklės reikalavimą, nustatytą reglamento (EB) Nr. 1071/2009 3 straipsnio 1 dalies c punkte, privalo atitikti vežėjas. Vadovaudamiesi reglamento (EB) Nr. 1071/2009 7 straipsnio 1 dalimi, kiekvienais metais vežėjai fiziniai asmenys ir ribotos bei neribotos civilinės atsakomybės juridiniai asmenys turi disponuoti nuosavu kapitalu, o viešojo sektoriaus subjektai – grynuoju turtu, kurių vertė ne mažesnė kaip 9 000 eurų, kai naudoja tik vieną kelių transporto priemonę, ir po 5 000 eurų už kiekvieną papildomai naudojamą kelių transporto priemonę. Jeigu vežėjas dar neturi naudojamų kelių transporto priemonių, jo finansinė būklė vertinama pagal tą pačią tvarką, kaip naudojant vieną kelių transporto priemonę.
https://www.vkti.gov.lt/go.php/licencijavimas
Bormanas rašė:
Laba diena.
1.Yra kuriamas UAB(krovinių prvežimai). Greitai po įkūrimo bus perkamas transportas, išlaidos bus 15000-25000 eur. Kas geriau, iškart įstatinį kapitalą daryti 15000-25000 ar įstatinį daryti standartinį 2500 ir po to akcininkai (2) skolina pinigus?
2. Ar didelis įstatinis kapitakas kaip nors įtakos tolesnį įmones gyvenimą ir kaip?
3. Tarp dviejų įmonės kūrėjų pasitikėjimas 100 proc. Gal geriau MB?
Ačiū.