Kolegos, gal kam reikia papildomo darbelio?

D
DaivuteR 506
2008-01-10 18:45 DaivuteR
ne mergaitės , na yra toks darbo pasiūlymas dirbti mokesęiu inspekcijoje, darbo pobūdis įstatymo konsultavimas. vat ir galvoju ar galima turėti dar darba antraeilėse buhalterio pareigas?
L
Loreta13 30842
2008-01-10 19:04 Loreta13 2011-09-11 05-41

DaivuteR rašė: ne mergaitės , na yra toks darbo pasiūlymas dirbti mokesęiu inspekcijoje, darbo pobūdis įstatymo konsultavimas. vat ir galvoju ar galima turėti dar darba antraeilėse buhalterio pareigas?
Deja:)) Tik pedagoginį.
D
DaivuteR 506
2008-01-10 19:14 DaivuteR
Loreta jūs mūsu gelbėtoja , tai pagal jumis dirbant mokesčiu inspekcijoje dirbti buhalterio antraeilėse pareigose dirbti negalima, smile
tai dabar turėsiu galvos sakusmą iki pirmadienio, nes toks duotas man terminas . smile
D
DaivuteR 506
2008-01-10 20:01 DaivuteR
ačiū labai , perskaičiau jūsų nurodyta nuoroda , bet šiurpas nukratė.. smile
V
vaivino 2
2008-01-10 20:18 vaivino
laba diena,
tuo paciu ir klausima noreciau uzduot ir gal tiktu i sia tema.
ruosiuosi isteigti uab. pradziai butu tikrai mazos apimtys: 1-2 darbuotojai, kelios fakturos, pervedimai. taip isivaizduoju, galima uz kokius 500lt samdyti firma, kuri tvarkytu visa buchalterija, bet kaip suprantu yra ir be buchalterijos pilna reikalu - visokiu sutarciu forminimas ir visa kita, ka turetu zinoti turbut sekretore, o ne buchaltere. o gal as klystu? o gal cia (sioje svetaineje, ar sioje temoje) galima surasti zmogu, kuris kaip papildomam darbui galetu aptarnauti maza uab pilnai su visa dokumentacija?
jotvingis jotvingis 1124
2008-01-10 20:30 jotvingis
O apie kokį Lietuvos kraštą eina kalba smile
jotvingis jotvingis 1124
2008-01-10 20:39 jotvingis 2011-09-11 05-41

DaivuteR rašė: ne mergaitės , na yra toks darbo pasiūlymas dirbti mokesęiu inspekcijoje, darbo pobūdis įstatymo konsultavimas. vat ir galvoju ar galima turėti dar darba antraeilėse buhalterio pareigas?

Nuo 2007m. valstybės tarnautojas gali dirbti papildomai dirbti pagal darbo sutartį. Tačiau tam reikalingas valstybinės institucijos, kurioje dirbi, vadovo sutikimas. Tiksliau ne tik vadovo, prašymą svarsto sudaryta komisija ir nutaria leisti dirbti ar ne.
jotvingis jotvingis 1124
2008-01-10 20:48 jotvingis
Beje, labai svarbus kriterijus viešų ir privačių interesų derinimas. Jeigu dirbant kitam darbe jie gali kirstis leidimo tikrai negausi
D
DaivuteR 506
2008-01-10 21:00 DaivuteR
aš galvoju kad įstatymiškai gal ir galime bet vadovas tikrai sutikimo neduos, nes kalba eina apie mokesčiu inspekcija
ir beto skaičiau Loretos įdėta nuoroda , tai galvoju jeigu jau eiti dirbti į mokesčiu inspekcija tai bet koks vadovas tikrai neduos sutikimo kad dar gaėčiau ir buhaltere dirbti. taip kad turiu 3 dienas apmastymams ir tiek
L
lorita 2757
2008-01-10 21:02 lorita 2011-09-11 05-41

vaivino rašė: laba diena,
tuo paciu ir klausima noreciau uzduot ir gal tiktu i sia tema.
ruosiuosi isteigti uab. pradziai butu tikrai mazos apimtys: 1-2 darbuotojai, kelios fakturos, pervedimai. taip isivaizduoju, galima uz kokius 500lt samdyti firma, kuri tvarkytu visa buchalterija, bet kaip suprantu yra ir be buchalterijos pilna reikalu - visokiu sutarciu forminimas ir visa kita, ka turetu zinoti turbut sekretore, o ne buchaltere. o gal as klystu? o gal cia (sioje svetaineje, ar sioje temoje) galima surasti zmogu, kuris kaip papildomam darbui galetu aptarnauti maza uab pilnai su visa dokumentacija?


Nesu specialistė toje srityje, tačiau manau, kad dėl dokumentų valdymo galima nuspręsti, kas konkrečiai (pareigybė) atliks reikiamus darbus. Ir jei įmonė nedidelė, tai gali atlikti ir, pvz., buhalterė (is). (pvz., personalo valdymas, sutartys, įsakymai, raštai..). Žodžiu, tai įmonės vidaus tvarkos reikalai..
jotvingis jotvingis 1124
2008-01-10 21:10 jotvingis
DaivuteR, aš tą ir norėjau pasakyti. Juk dirbti buhaltere atsiranda interesai. Ir aplamai vadovai netoleruoja darbo kitur. Nebent valytoja, indų plovėja :)))
2008-01-11 07:18 sanpaulija 2011-09-11 05-41

vaivino rašė: laba diena,
tuo paciu ir klausima noreciau uzduot ir gal tiktu i sia tema.
ruosiuosi isteigti uab. pradziai butu tikrai mazos apimtys: 1-2 darbuotojai, kelios fakturos, pervedimai. taip isivaizduoju, galima uz kokius 500lt samdyti firma, kuri tvarkytu visa buchalterija, bet kaip suprantu yra ir be buchalterijos pilna reikalu - visokiu sutarciu forminimas ir visa kita, ka turetu zinoti turbut sekretore, o ne buchaltere. o gal as klystu? o gal cia (sioje svetaineje, ar sioje temoje) galima surasti zmogu, kuris kaip papildomam darbui galetu aptarnauti maza uab pilnai su visa dokumentacija?

Įdomu kuo planuojate verstis...
K
Karina1 498
2008-01-11 07:37 Karina1 2011-09-11 05-41

sanpaulija rašė:

vaivino rašė: laba diena,
tuo paciu ir klausima noreciau uzduot ir gal tiktu i sia tema.
ruosiuosi isteigti uab. pradziai butu tikrai mazos apimtys: 1-2 darbuotojai, kelios fakturos, pervedimai. taip isivaizduoju, galima uz kokius 500lt samdyti firma, kuri tvarkytu visa buchalterija, bet kaip suprantu yra ir be buchalterijos pilna reikalu - visokiu sutarciu forminimas ir visa kita, ka turetu zinoti turbut sekretore, o ne buchaltere. o gal as klystu? o gal cia (sioje svetaineje, ar sioje temoje) galima surasti zmogu, kuris kaip papildomam darbui galetu aptarnauti maza uab pilnai su visa dokumentacija?

Įdomu kuo planuojate verstis... mane sudomino smile

buchaltere smile
2008-01-11 07:48 sanpaulija
[buchaltere smile[/quote]

Nelabai supratau ką norėjote pasakyti...
K
Karina1 498
2008-01-11 08:09 Karina1 2011-09-11 05-41

sanpaulija rašė: [buchaltere smile


Nelabai supratau ką norėjote pasakyti...[/quote]
su klaidom žodis, ta norėjau pasakyti smile
Rolanda Rolanda 6896
2008-01-11 08:33 Rolanda 2011-09-11 05-41
[quote="lorita"]

vaivino rašė: Nesu specialistė toje srityje, tačiau manau, kad dėl dokumentų valdymo galima nuspręsti, kas konkrečiai (pareigybė) atliks reikiamus darbus. Ir jei įmonė nedidelė, tai gali atlikti ir, pvz., buhalterė (is). (pvz., personalo valdymas, sutartys, įsakymai, raštai..). Žodžiu, tai įmonės vidaus tvarkos reikalai..


Kategoriškai nesutinku, kad buhalterė sugebės kvalifikuotai parengti sutartis, jas audituoti, įvertinti gautas ofertas ir t.t.; ne veltui to universitetai moko bent 4 metus. Mes daug kalbėjome apie tai, kad buhalteriu dabar save vadina kiekvienas, mokantis skaičiuoti, tad kodėl dar ir teisininkus norime taip devalvuoti?
L
lorita 2757
2008-01-11 08:56 lorita 2011-09-11 05-41

Rolanda rašė:
Kategoriškai nesutinku, kad buhalterė sugebės kvalifikuotai parengti sutartis, jas audituoti, įvertinti gautas ofertas ir t.t.; ne veltui to universitetai moko bent 4 metus. Mes daug kalbėjome apie tai, kad buhalteriu dabar save vadina kiekvienas, mokantis skaičiuoti, tad kodėl dar ir teisininkus norime taip devalvuoti?


Kaip turi būti apspręstas šis klausimas (dėl sutarčių sudarymo), tarkim, kai įmonė nedidelė? Ačiū.
V
vaivino 2
2008-01-11 09:04 vaivino 2011-09-11 05-41

sanpaulija rašė:

vaivino rašė: gal cia (sioje svetaineje, ar sioje temoje) galima surasti zmogu, kuris kaip papildomam darbui galetu aptarnauti maza uab pilnai su visa dokumentacija?

Įdomu kuo planuojate verstis... mane sudomino smile


konkreciai jau aptarinet ir tartis gal geriau butu privaciai?
parasykite prasau man adresu gatvespro@gmail.com
Rolanda Rolanda 6896
2008-01-11 09:37 Rolanda 2011-09-11 05-41
[quote="lorita"]

Rolanda rašė:
Kaip turi būti apspręstas šis klausimas (dėl sutarčių sudarymo), tarkim, kai įmonė nedidelė? Ačiū.


Galima vadovautis "Pavyzdinėmis sutartimis", kurias reguliariai leidžia "Mokesčių srautas", tačiau jos yra tik PVZ. Manau, kad kiekvienai konkrečiai situacijai turi būti sudaroma tarp šalių konkreti sutartis. Suprantu, kad maža įmonė negali sau leisti (finansiškai) įdarbinti teisininko visai darbo dienai (jis ir neturėtų tiek darbo), tačiau konsultuotis su teisininkais yra būtina!
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui