Labukas
Labai reikia jūsų pagalbos, turbūt čia visiems yra paprastas klausimas, bet aš pirmą kartą susidūriu.
Mes išsinuomavom patalpas ir darome remontą.
O remontas - tai ir langų, durų keitimas, naujų baldų pirkimas, kompiuterinio ir telefoninio tinklo pravedimas....
Reikia patarimo, kaip visa tai apskaičiuoti buhalterijoje:
Pas mus ilgalaikio turto min. vertė 500 Lt.
Na pvz. gavau sąskaitą, joje detalizuota:
1. langas - 423,73
2. langas - 872,88 (3 vnt.) - 2618,64
3.....
4.....
n. Palangė 51 Lt.
n+1. Langų montavimas - 4600
Na ir kaip visa tai reikia apskaičiuoti?
Kiekvieną langą atskirai koresponduoti ir apskaičiuoti?
Langai, kurių vertė mažesnė už 500 Lt į medžiagas traukti, kurių didesnė į ilgalaikį turtą, darbų kainą į remonto sąnaudas?
bet čia tokios ilgos sąmatos ir reikia taip kiekvieną punktą atskirai apskaičiuoti? ar yra kažkoks kitoks būdas, kurio aš nežinau? ačiū