Skaičiau visą temą, bet dar norėčiau pasiteirauti.. Gal kvailokai, bet vis tik:
Pagrindinei įmonės banko sąskaitai išimtos dvi kortelės. Tom dviem kortelėm naudojasi du atskaitingi asmenys. Banko išrašas būna vienas.
Tarkim pirktas kuras, atsiskaitant su banko kortele ir atnešant kuro čekį:
Koresp. D Kuras ir K443, po to pagal banko s. išrašą apmokėjimas: D443 KBankas. O kur segat čekius? Čia jau nebe pirkimai per atskaitingus?
Girdėjau, kad kelios buhalterės tuos visus pirkimus pirmiausia fiksuoja kaip skolas atskaitingiems, ir po to pagal banko išrašą dengia įsiskolinimus atskaitingiems (nesvarbu, kad banko išraše matoma, jog mokėta už kura ar pan.).
Tad kaip geriau daryt? Ką manot?
Iki šiol visos kortelės turėjo savo personal nr. LT, o dabar "kabo" ant pagrindinės vienos banko sąskaitos ir dar du asmenys turi korteles tai sąskaitai..