Lengvojo automobilio pardavimas ir PVM

D
daisy1 878
2006-09-08 16:17 daisy1 2011-09-11 05-05

Jarmals rašė:

Jarmals rašė: Turiu klausimėlį: rugsėjo mėn. pirkome lengv. automobilį 1990 ar 1997 metų, sąskaita išrašyta su PVM, pirkta iš Lietuvos PVM mokėtojo. Ar pirkimo PVM galiu dėti į atskaitą. Pagal PVM įstatymą atrodo, kad PVM atskaita negalima. Prašau patarkite smile


O mano klausimėlį nejaugi praleisite, padėkit smile

Lengvojo auto PVM atskaita negalima, nebent esate taksi , autonuomos ar panaši firma
Z
zuikelis 616
2006-09-08 16:27 zuikelis 2011-09-11 05-05

Loreta rašė: Ir nusidėvėjimas čia įtakos visai neturi - paskaityk mano įdėtą komentarą šioje temoje
tax.lt/postp315695.html#315695


Ačiū. Dar tada prie to pačio. Jei aš parduodama IT į ES netaikau maržos, o apmokestinu O proc. PVM (PVMĮ 49 str. juk galiu taip daryt???), tai tada ES pirkėjas privalo apskaičiuot pirkimo PVM?
D
daisy1 878
2006-09-08 16:29 daisy1
Taip. jei nurodai 6 direktyvos 28c A(a) straipsnį
Loreta Loreta 28574
2006-09-08 16:32 Loreta
Zuikeli - tokiu atveju ES pirkėjas skaičiuos menamą PVM lygiai taip pat, kokia tvarka skaičiuojame ir mes. Jam dėl to nuostolio nebus perkant. Tik parduodant (jei ne eksportui).
L
Laputexxx 363
2006-09-08 22:15 Laputexxx
Lietuvos įmonė iš Vokietijos gyventojo įsigijo lengvąjį automobilį kaip ilgalaikį turtą įmonės reikalams. Dabar nori parduoti tą automobilį Lietuvos gyventojui. Pardavimo PVM skaičiuoti nereikia? Kokį PVMĮ straipsnį nurodyti? 33 str.?
B
Birute1 2348
2006-09-09 00:24 Birute1 2011-09-11 05-05

Laputexxx rašė: Lietuvos įmonė iš Vokietijos gyventojo įsigijo lengvąjį automobilį kaip ilgalaikį turtą įmonės reikalams. Dabar nori parduoti tą automobilį Lietuvos gyventojui. Pardavimo PVM skaičiuoti nereikia? Kokį PVMĮ straipsnį nurodyti? 33 str.?

Čia PVM skaičiuoti reikėtų nuo maržos. PVM SF nurodyti, kad PVM skaičiuojamas nuo maržos arba, kad taikoma spec.PVM apmokestinimo schema
A
Acernov 19
2006-09-11 09:59 Acernov
Lietuvos imone is FA nupirko automobili Ford Tranzit (busiukas)
2006 05 30 d. be PVM uz 50000 lt
o 2006 06 05 pardave kitai lietuvos firmai uz 52000 lt
pritaikius marzios mietoda..Ar tai..teiseta?
ACIU! smile
A
Acernov 19
2006-09-11 12:25 Acernov
bet gal kas nors patars?..
esme tame, kad..tas automobilius komerc. pask..
Loreta Loreta 28574
2006-09-11 12:49 Loreta
Taip, tai teisėta. Galima taikyti maržos schemą.
A
Acernov 19
2006-09-11 13:23 Acernov
Loretocka, bet VMI atsako, kad marzos metodo taikyti turi buti 3 salygas:
1.pirk.PVM neatskaitytas - tai pas mus OK, vykdyta
2.autom. turi buti eksploatuotas imoneje, o ne kaip preke sandelije
( su degalu nuras., su marsrutais, ...) - tai butu probliema, bet dar galima ka nors panas. padaryti
3. autom. turi buti lengvasis... (pagal susiekimo min. kodus)
- o tai jau nekaip...VW Transp.- komerc. pask..
Ka pasakytum Jus? smile
Loreta Loreta 28574
2006-09-11 13:31 Loreta 2011-09-11 05-05

Acernov rašė: Loretocka, bet VMI atsako, kad marzos metodo taikyti turi buti 3 salygas:
1.pirk.PVM neatskaitytas - tai pas mus OK, vykdyta
2.autom. turi buti eksploatuotas imoneje, o ne kaip preke sandelije
( su degalu nuras., su marsrutais, ...) - tai butu probliema, bet dar galima ka nors panas. padaryti
3. autom. turi buti lengvasis... (pagal susiekimo min. kodus)
- o tai jau nekaip...VW Transp.- komerc. pask..
Ka pasakytum Jus? smile

NESĄMONĖ!!!
Nu blyn, ir iš kur tokias sąlygas tik ir ištraukė???? Kurioje vietoje parašyta, kad naudotas auto, kaip jis apibrėžiamas PVMĮ 106 - 110 str., yra tik lengvasis auto??? Tai viena.
Antra - iš kur ištraukė, kad marža gali būti apmokestinamas tik parduodamas naudotas auto kaip IT??? Tai kaip tik auto kaip prekėms dažniau naudojama marža, negu kaip ilgalaikiam turtui.
Jopšikmat, net supykau smile

www.vmi.lt/lt/?itemId=1003547#memo1003550
A
Acernov 19
2006-09-11 13:39 Acernov
Aciu.
panagriniesiu...
Loreta Loreta 28574
2006-09-11 13:46 Loreta 2011-09-11 05-05
Panagrinėk. PVMĮ 106 str.

5. Šiame skirsnyje naudotomis prekėmis laikomi bet kokie naudoti kilnojamieji daiktai (išskyrus nurodytus šio straipsnio 6–8 dalyse, taip pat tauriuosius metalus, brangakmenius ir dirbinius iš tauriųjų metalų ir (arba) brangakmenių), kurie gali būti toliau naudojami, neatsižvelgiant į tai, ar prieš naudojant tuos daiktus reikia papildomai remontuoti ir (arba) atlikti kitus jų aptarnavimo darbus, ar ne.


6 - 8 dalyse kalbama ne apie auto.
A
Acernov 19
2006-09-11 13:55 Acernov
o ar butina laikytis marzios metodo,
ar galima pvz. 1 auto parduoti su 18% pmm,
o kitas marzios metodu...pasirinktinai? smile
Loreta Loreta 28574
2006-09-11 14:07 Loreta 2011-09-11 05-05
Taip, tikrai galima. Ir net pranešti apie tai niekam nereikia.

Naudotų automobilių pardavėjas, PVM mokėtojas, parduodamas naudotus automobilius vidaus rinkoje, juos išveždamas į ES valstybes ar už Europos Bendrijų (toliau – EB) teritorijos ribų, gali pasirinkti nuo kokios naudoto automobilio apmokestinamosios vertės skaičiuoti PVM, t. y. gali pasirinkti, ar PVM skaičiuoti nuo maržos, ar - nuo visos tiekiamo naudoto automobilio apmokestinamosios vertės.

Tik turėk galvoje - su 18 proc. PVM nuo visos vertės galima parduoti visus auto, o su marža ne visus. Tam turi būti atitinkamos sąlygos.
Jūsų atveju tikrai pardavinėkit su marža, nes jei pardavinėsit nuo visos vertės, prarasit 7322 Lt.
A
Acernov 19
2006-09-11 14:10 Acernov
ACIU!
Rolf Rolf 17196
2006-09-11 14:14 Rolf 2011-09-11 05-05

Loreta rašė:

Acernov rašė: Loretocka, bet VMI atsako, kad marzos metodo taikyti turi buti 3 salygas:
1.pirk.PVM neatskaitytas - tai pas mus OK, vykdyta
2.autom. turi buti eksploatuotas imoneje, o ne kaip preke sandelije
( su degalu nuras., su marsrutais, ...) - tai butu probliema, bet dar galima ka nors panas. padaryti
3. autom. turi buti lengvasis... (pagal susiekimo min. kodus)
- o tai jau nekaip...VW Transp.- komerc. pask..
Ka pasakytum Jus? smile

NESĄMONĖ!!!
Nu blyn, ir iš kur tokias sąlygas tik ir ištraukė???? Kurioje vietoje parašyta, kad naudotas auto, kaip jis apibrėžiamas PVMĮ 106 - 110 str., yra tik lengvasis auto??? Tai viena.
Antra - iš kur ištraukė, kad marža gali būti apmokestinamas tik parduodamas naudotas auto kaip IT??? Tai kaip tik auto kaip prekėms
dažniau naudojama marža, negu kaip ilgalaikiam turtui.
Jopšikmat, net supykau smile

www.vmi.lt/lt/?itemId=1003547#memo1003550



iš kur ištraukė, kad marža gali būti apmokestinamas tik parduodamas naudotas auto kaip IT???

Aš manau, kad PVM nuo maržos gali taikyti, kai nuolat verčiasi naudotų auto prekyba, taip pat, kai automobilis buvo įtrauktas į IT, o vėliau parduotas.

Reikia pažymėti, kad PVM mokėtojas PVM nuo maržos gali skaičiuoti tokiu atveju, kai jis:
nuolat verčiasi naudotų automobilių tiekimu (kai PVM mokėtojas tiekia automobilį, kuris į jo apskaitą yra įtrauktas kaip ilgalaikis materialusis turtas, šio sandorio atžvilgiu laikoma, kad reikalavimas dėl nuolatinumo yra įvykdytas) ir
tiekia be PVM Lietuvoje ar EB teritorijoje įsigytus naudotus automobilius arba automobilius, kuriuos įsigyjant iš ES valstybės ES valstybėje automobiliai buvo apmokestinti taikant naudotų automobilių specialią apmokestinimo PVM schemą.

Kai pardavėjas, PVM mokėtojas, taiko specialią naudotų automobilių apmokestinimo PVM schemą, tai marža gali būti apmokestinama taikant 0 (nulinį) ar 18 proc. PVM tarifą.
Loreta Loreta 28574
2006-09-11 14:18 Loreta 2011-09-11 05-05
Malonu, Rolf smile
Tik nesupratau, ar jūs čia paprieštaravote kuriam nors iš mano nurodytų punktų, ar tik pritarėte?
Gal galite atsakyti į šio žmogučio klausimą, nes aš atsakymo nežinau, bet irgi susidomėjau.


Zanetab rašė: Iš VMI komentaro: "Naudotas automobilis – tai automobilis, kuris atitinka abi šias sąlygas:
parduotas daugiau kaip 6 mėnesiai
nuo jo eksploatavimo pradžios yra nuvažiavęs daugiau kaip 6000 kilometrų"

O jei įmonė parduoda "daužtą" automobilį, kuris įsigytas prieš 3 mėn. ir nuvažiavęs tik 2000 km, tai jau nebus naudotas automobilis?? smile
Rolf Rolf 17196
2006-09-11 14:32 Rolf 2011-09-11 05-05

Loreta rašė: Malonu, Rolf smile
Tik nesupratau, ar jūs čia paprieštaravote kuriam nors iš mano nurodytų punktų, ar tik pritarėte?
Gal galite atsakyti į šio žmogučio klausimą, nes aš atsakymo nežinau, bet irgi susidomėjau.


Zanetab rašė: Iš VMI komentaro: "Naudotas automobilis – tai automobilis, kuris atitinka abi šias sąlygas:
parduotas daugiau kaip 6 mėnesiai
nuo jo eksploatavimo pradžios yra nuvažiavęs daugiau kaip 6000 kilometrų"

O jei įmonė parduoda "daužtą" automobilį, kuris įsigytas prieš 3 mėn. ir nuvažiavęs tik 2000 km, tai jau nebus naudotas automobilis?? smile



Loreta, Jūs klausėte "iš kur ištraukė, kad marža gali būti apmokestinamas tik parduodamas naudotas auto kaip IT??? "
Aš manau, VMI atsakė, kad taikyti marža galima, jei naudot.auto buvo įtrauktas į IT, o vėliau parduotas. VMI aptarė tik vieną sąlygą dėl maržos.

O šiaip apie maržą beveik jokio supratimo neturiu, tik pasidarė įdomu, todėl bandžiau ieškoti atsakymo.
Dėl kito klausimo, tai neturiu atsakymo. Gal rasiu kur nors. tada atsakysiu.
Loreta Loreta 28574
2006-09-11 14:41 Loreta
Ačiū, jeigu sužinosite, būtų labai naudinga.
Bet mano manymu - ar daužtas, ar ne, naudotu laikomas tik tas, kuris tenkina minėtas sąlygas. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui