Atsakymai "ant lėkštutės"

amadina22 amadina22 19757
2011-11-09 15:25 amadina22

Dianele23 rašė:
Tai galiu neišmokėdama DU tiesiog imti ir sumokėti dienpinigius ir GPM? Nežinau, mane taip pakonsultavo viena buhalterė, kad GPM (kas be ko) atsiranda , kai mokamas DU ir tada ir dienpinigių GPM mokamas. smile

Jūs priskaičiuojate atlyginimą, mokate sodros mokesčius kas mėnesį, tik neišmokate atlyginimo? Aš taip suprantu.
Aš manau, kad palyginate priskaičiuotus dienpinigius su priskaičiuotu atlyginimu ir apmokestinate arba neapmokestinate dienpinigius GPM.
Jei ką neteisingai galvoju, tikiuosi, mane pataisys.
Dianele23 Dianele23 883
2011-11-09 15:36 Dianele23
Taip, aš DU priskaitau kiekvieną mėnesį, tik jo dirikui neišmoku, nes jis to nenori ir taip jau metai, Sodrai irgi visus mokesčius sumokam, tik vat ir iškilo klausimas dėl tų dienpinigių GPM, nes aš juos palyginau, ir jie gavosi apmokestinami, Sodrai sumokėjom kas priklausė nuo jų, bet GPM man aiškino vienas žmogus, kad jis mokėsis kartu su atlyginimu smile Žodžiu, pasiklydau smile
Dianele23 Dianele23 883
2011-11-09 15:40 Dianele23
Ir dar, ar neatrodys keistai ir nelogiškai , jei žmogui DU nemokamas metus laiko, o dienpinigius jis išsimoka ? smile Kažkaip man čia paradoksaliai atrodo...
amadina22 amadina22 19757
2011-11-09 15:47 amadina22
Taip, čia taxe buvo aptarinėjama, ar galima dienpinigių neapmokestinti, jei juos išmokėsi ne iš karto, o dalimis ir lyginsi jį su tuo metu išmokamu (ar priskaitomu?) atlyginimu.
Visokių čia buvo nuomonių.
Gal kas tiksliai žino, kaip čia elgtis?
Tininga Tininga 50021
2011-11-09 15:52 Tininga

amadina22 rašė:
Taip, čia taxe buvo aptarinėjama, ar galima dienpinigių neapmokestinti, jei juos išmokėsi ne iš karto, o dalimis ir lyginsi jį su tuo metu išmokamu (ar priskaitomu?) atlyginimu.
Visokių čia buvo nuomonių.
Gal kas tiksliai žino, kaip čia elgtis?

Man atrodo, kad taip galima padaryti. Pagal LRV nutarimą, prieš komandiruotę reikia išmokėti pusę dienpinigių, o likusi dalis - ne vėliau, kaip su atlyginimu. Jei tai papuola į skirtingus mėnesius, gali gautis, kad nereikia apmokestinti.
Išmokamų dienpinigių sumą lyginame su DS nustatytu atlyginimu (o ne su išmokamu ar priskaičiuotu!).

Čia mano nuomonė, bet ne įsitikinimas smile
amadina22 amadina22 19757
2011-11-09 15:54 amadina22
Čia diskusija prasidėjo kitu klausimu.
Jei galit, pažiūrėkit truputį aukščiau. Žinutė 15.18
Ten nemokamas atlyginimas jau metus, tai klausia, jei mokės tik dienpinigius... ir t.t.
Tininga Tininga 50021
2011-11-09 16:00 Tininga

amadina22 rašė:
Čia diskusija prasidėjo kitu klausimu.
Jei galit, pažiūrėkit truputį aukščiau. Žinutė 15.18
Ten nemokamas atlyginimas jau metus, tai klausia, jei mokės tik dienpinigius... ir t.t.
O aš tai supratau, kad klausimas labiau apie tai, ką su dienpinigių GPM daryt. Tai čia pabūriau apie tai, kaip gali atsitikti, kad to GPM visai neatsirastų. smile
amadina22 amadina22 19757
2011-11-09 16:06 amadina22
Tai tegu lygina su DU numatytu DS ir tiek žinių. Moka arba viską iš karto arba dalimis. Pagal tai ir apmokestina.
(Nors pas mus vienoje įmonėje visada lygindavo su priskaičiuotu DU, kuris būdavo didesnis negu DS, nes būdavo priemoka, bet apie tai jau kažkada buvau kalbėjusi. Reiškia, darydavo neteisingai)
Dianele23 Dianele23 883
2011-11-09 16:06 Dianele23
Na, aš tuos dienpinigius jau ir taip sumažinau 50 proc, tai nelabai norėčiau piknaudžiauti ir jų neapmokestinti GPM, nenoriu tų kabliukį tokių, ten gavosi ir suma nediddelė. Tik va klausimas, ar aš turiu laukti ir tą GPM sumokėti kartu su mokamu atlyginimo GPM ar tiesiog paimti atskirai dabar sumokėti, nors DU nemokamas? smile
Tininga Tininga 50021
2011-11-09 16:11 Tininga

amadina22 rašė:
(Nors pas mus vienoje įmonėje visada lygindavo su priskaičiuotu DU, kuris būdavo didesnis negu DS, nes būdavo priemoka, bet apie tai jau kažkada buvau kalbėjusi. Reiškia, darydavo neteisingai)
Neteisingai...
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000077360

Dienpinigių suma turi būti lyginama su darbo sutartyje nustatytu atlyginimu.
L
Loreta13 30842
2011-11-09 21:34 Loreta13

Tininga rašė: Neteisingai...
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000077360

Dienpinigių suma turi būti lyginama su darbo sutartyje nustatytu atlyginimu.
Na nesiimčiau taip kategoriškai teigti.
VMI labai "slidžiai" komentuoja.

rašė: Nustatant, kokio dydžio dienpinigių sumos priskiriamos komandiruočių kompensacijoms, reikia atsižvelgti į tai, kurį mėnesį dienpinigiai buvo išmokėti, t. y. dienpinigių suma, turėtų būti lyginama su mėnesio, kurį šios kompensacijos (dienpinigiai) yra išmokamos, darbo užmokesčiu (darbo sutartyje nustatytu mėnesiniu darbo užmokesčiu ar darbo užmokesčiu, apskaičiuotu taikant valandinį tarifinį atlygį). Taip pat reikia atsižvelgti ir į priedą prie darbo užmokesčio, jeigu priedo mokėjimas yra numatytas darbo sutartyje.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10001...
amadina22 amadina22 19757
2011-11-10 08:55 amadina22

Loreta13 rašė:

Tininga rašė: Neteisingai...
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000077360

Dienpinigių suma turi būti lyginama su darbo sutartyje nustatytu atlyginimu.
Na nesiimčiau taip kategoriškai teigti.
VMI labai "slidžiai" komentuoja.

rašė: Nustatant, kokio dydžio dienpinigių sumos priskiriamos komandiruočių kompensacijoms, reikia atsižvelgti į tai, kurį mėnesį dienpinigiai buvo išmokėti, t. y. dienpinigių suma, turėtų būti lyginama su mėnesio, kurį šios kompensacijos (dienpinigiai) yra išmokamos, darbo užmokesčiu (darbo sutartyje nustatytu mėnesiniu darbo užmokesčiu ar darbo užmokesčiu, apskaičiuotu taikant valandinį tarifinį atlygį). Taip pat reikia atsižvelgti ir į priedą prie darbo užmokesčio, jeigu priedo mokėjimas yra numatytas darbo sutartyje.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10001...


Pas mus priedas nebūdavo numatytas DS, DS būdavo numatytas MMA, bet visada dienpinigius apmokestindavo atsižvelgdami į priskaičiuotą DU (su priedu). Tą įmonę tikrindavo auditoriai, todėl man sunku buvo patikėti, kad ten tiek metų dienpinigius apmokestindavo neteisingai.

Tininga Tininga 50021
2011-11-10 08:59 Tininga

amadina22 rašė:
Pas mus priedas nebūdavo numatytas DS, DS būdavo numatytas MMA, bet visada dienpinigius apmokestindavo atsižvelgdami į priskaičiuotą DU (su priedu). Tą įmonę tikrindavo auditoriai, todėl man sunku buvo patikėti, kad ten tiek metų dienpinigius apmokestindavo neteisingai.
Auditoriai tikrai ne į visus niuansus įsigilina, kaip mūsiškė patirtis rodo... O jei tikrintų VMI - ko gero, kitaip pažiūrėtų smile
Nesiginčiju - bet iš to, ką matau VMI komentaruose, taip suprantu.
amadina22 amadina22 19757
2011-11-10 09:02 amadina22

Tininga rašė:

amadina22 rašė:
Pas mus priedas nebūdavo numatytas DS, DS būdavo numatytas MMA, bet visada dienpinigius apmokestindavo atsižvelgdami į priskaičiuotą DU (su priedu). Tą įmonę tikrindavo auditoriai, todėl man sunku buvo patikėti, kad ten tiek metų dienpinigius apmokestindavo neteisingai.
Auditoriai tikrai ne į visus niuansus įsigilina, kaip mūsiškė patirtis rodo... O jei tikrintų VMI - ko gero, kitaip pažiūrėtų smile
Nesiginčiju - bet iš to, ką matau VMI komentaruose, taip suprantu.


Tikrindavo ir VMI.
Ir aš nesiginčiju, tik dalinuosi savo patirtimi smile. Ten buvo didelė įmonė, visas buhalterijos skyrius, tai man sunku patikėti kad tokio klausimo nesiaiškino.
Tai va, ir liko man dabar klausimas.
Tininga Tininga 50021
2011-11-10 09:05 Tininga

amadina22 rašė:
Tai va, ir liko man dabar klausimas.
Kaži, o VMI konsultantams uždavus šį klausimą?
Įdomu, nors mums tai netgi nėra aktualu, nėra įmonėje tokių mažų algų, kad ką nors reiktų apmokestinti. smile
amadina22 amadina22 19757
2011-11-10 09:14 amadina22
Man šiuo metu irgi neaktualu.
O jei pask. 1882 ir užduoti klausimą, tai iš mano patirties jų atsakymais negalima aklai tikėti smile. Atsako, pasakai, o gal taip, tada pasiūlo palaukti ir jau aiškina kitaip. smile

edute edute 2671
2011-11-10 15:47 edute
Vilnius priklauso Dzūkijai ar Aukštaitijai?
Rainis Rainis 15057
2011-11-10 15:50 Rainis

edute rašė:
Vilnius priklauso Dzūkijai ar Aukštaitijai?

Lenkijai... Wilno nasze smile
edute edute 2671
2011-11-10 15:50 edute
www3.lrs.lt/pls/inter/w5_show?p_r=7039&p_k=1&p_d=95438
Nu akurat Vilnius Dzūkijoje. Vaikui mokyklai reikia, o aš visada tikėjau, kad gimiau aukštaitijoje (Vilniuje) smile
B
birutikes 331
2011-11-11 17:42 birutikes
Labas vakaras.Gal kas žinote, kas tai yra ir kaip atrodo. Parduoda įmonė savo lengvajį auto. Klientas nori pirkti per banką lizingu,o mums dabar reikia pateikti parduodamo automobilio pasiūlymą bankui. Ką nors žinote kas tai?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui