Sveiki visos ir visi
forume esu naujokė, vis pasieškau ko reikia, paskaitinėju, o dabar nerandu ko reikia
Kadangi temos pavadinimas Atsakymai "ant lėkštutės" nusprendžiau parašyti. Ar biudžetinėje įstaigoje būtina tvirtinti visų darbuotojų parašų pavyzdžius ar tik buhalterių, kuriems suteikiama teisė rengti ir pasirašyti arba tik pasirašyti apskaitos dokumentus? Kadangi įmonėje pasikeitė keli darbuotojai, tame tarpe ir aš, tai buhalterė vieną dieną sako, kad reikia prie kiekvieno darbuotojo surašyti kokius dokumentus kiekvienas darbuotojas gali pasirašyti, kitą dieną sako, kad dokumentų nereikia vardinti...tai jau mane užkniso toks siuntinėjimas. man atrodo, kad būtina patvirtinti tik buhalterių parašus, bet kokiu pagrindu ar įstatymu aš galėčiau remtis, kad buhalterei tai galėęiau pasakyti, kad tvritnami tik JOS(JŲ) parašai?
Gal atsiras kas galėtų patarti ir pagelbėti.
Ačiū