Teikti praėjusių metų finansinės atskaitomybės dokumentus verslininkams bus kur kas lengviau. Dokumentai bus siunčiami tik vienam adresatui - Juridinių asmenų registrui. Šiemet pirmąsyk tai bus galima atlikti elektroniniu būdu.
Iki šių metų įmonės metines finansines ataskaitas teikdavo Valstybinei mokesčių inspekcijai, Registrų centrui, kitoms institucijoms.
Jau šį mėnesį Registrų centro tinklapyje bus galima rasti finansinės atskaitomybės dokumentams pildyti reikalingas formas. Tikimasi, jog sistema bus visiškai parengta iki gegužės pradžios - kai verslininkai įprastai jas ima tekti aktyviausiai.
Registrų centras yra sudaręs sutartis su bankais, todėl pateikdama ataskaitą įmonė nurodys ir savo duomenis. Tai prilygs elektroniniam parašui.
DaivaP rašė: Manau, kad taip.
Mano inspektorė sakė, kad 2004 metų FA jie nebepriiminės
nesupratau... kaip nepriiminės, ar čia kalbat apie balansą+pelno (n) ataskaitą, paaiškinamąjį raštą+nuosavo kapitalo pokyčių ataskaitą, ar aš ir vėl grybaunu
Atidžiai paskaityk mano nuoroda viršuje- vienai institucijai teiksime finansinę atskaitomybę...
Vajezau, kaip būtų gerai, kad tik FA formas reikėtų siūsti. Įdomu kaip su aiškinamuoju raštu?Gal nereikės?...juokauju..čia.. O tai užkniso - antra diena rašau..
austa rašė: Vajezau, kaip būtų gerai, kad tik FA formas reikėtų siūsti. Įdomu kaip su aiškinamuoju raštu?Gal nereikės?...juokauju..čia.. O tai užkniso - antra diena rašau..
2lt. už popierinį variantą ir virtualų?
Antra diena - dar tik pradžia
Aš nuo lapkričio pradėjau jį rašyti