auresvag rašė:
Sveiki,
įmonė nuomuoja patalpas iš FA ir UAB, jas remontuojasi pagal savo poreikius, buhalterė, kuri vedė prieš tai apskaitą viską traukė į 2 kl. patalpų priežiūros atsargos.
Man viską reikia pervesti į naują programą, bet aš nelabai suprantu kam traukti viską į atsargas, tokias medžiagas kaip dažai, kiliminė danga, palangės, visokie ortakiai, jungtys,plytelės, glaistai, varžtai, varžteliai ir pan..juk iškart sunaudojama ir juk niekas nekaupiama atsargose, ar negalėčiau traukti į sanaudas? pvz 6301 turto remonto ir eksploatavimo sąnaudos?
ačiū
Sveiki. Sunku ką patarti, nes neaišku kaip tas remontas buvo apibūdintas, gal tai remontas, kuris pagerina pastato savybes, arba pailgina tarnavimą, tada juk tektų nudėvėti remonto visas išlaidas per 3 metus arba per IT nuomos visą laikotarpį. paskaitykit PM įstatymą.