Loreta rašė:
Aš ir neprieštarauju, kad pati daina kažkiek užkabino. Tačiau įsivaizduok, jei ji tą dainą būtų atlikusi ramiai sėdėdama prie fortepiono, ar tiesiog stovėdama prie mikrofono. Labai abejoju, ar tai būtų nulėmę pirmąją vietą.
Pasirinkta daina neleido jos atlikti sėdint, ar griežiant smuikeliu. Eurovizijoje reikia šou, bet tai nereiškia, kad turi pilna scena kažko - užtenka ir vieno, bet išskirtinio. Išskirtinio sceniniu įvaizdžiu, kur jau ne vien atlikėjas svarbu, bet ir scenografai, efektų kūrėjai. Ir ne piniguose čia problema - problema yra sukurti kažką, o ne nukopijuoti.
Loreen - nebuvo kito tokio įvaizdžio. Logiška - 1 vieta.
Buranovo bobutės - nebuvo tokio įvaizdžio, bet daina prastesnė (juk visi suprato tik tuos kelis angliškus žodžius) ir mažiau mistikos. Buvo panašiau į "Chorų karus". Logiška - 2 vieta ir išvada - galim padainuot Eurovizijoj ir lietuviškai, bet, aišku, ne tradicines lietuviškas raudas ar lyriką su stovyla prie mikrofono. Ir t.t. Šiaip dainininkų - lyrinių, popsinių, moterų ir vyrų, su palaikimu ar be - nors vežimu vežk. Logiška - visas antras dešimtukas su nedideliais balų skirtumais. Anglai su Humperdincku - varganas atsakas bobutėms, be to, čia ne opera, džiazo festivalis - čia šou. Logiška - priešpaskutinė vieta.
Darbas toks, kad esu daugiau analitikas ;)
Šiaip galvojau, kad laimės bobutės, kaip išskirtinės, nes nesidomiu Eurovizija ir dainų nei žiūrėjau, nei klausiau, o švedės pasirodymą šiąnakt pažiūrėjau jutubėj - grynai momentinis įspūdis - "veža"/"neveža" - švedės daina, kai matai vaizdą - "veža".