Aha, viena poniutė kito pono išdėstytą schemą pavadino "bobutės pasakos atveju". Kaip ir dažnai būna- kategoriškai ir nedviprasmiškai. Jos valia...
Dabar grįžtam prie esmės - kur nustatyta, kad turi būti atsakingas už neužpildytų blankų apskaitą, saugojimą, priežiūrą...
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=3797...
1. Specialių apskaitos dokumentų blankai, kaip ir kiti apskaitos dokumentai, privalo būti saugomi įmonių, įstaigų ir organizacijų (toliau - įmonių)
vadovų nustatyta tvarka, užtikrinančia dokumentų išsaugojimą.
2. Išaiškėjus neužpildytų specialių apskaitos dokumentų blankų dingimo faktui,
darbuotojas, atsakingas už jų saugojimą, nedelsdamas parašo aiškinamąjį raštą ir įteikia jį įmonės vadovui. Aiškinamajame rašte nurodoma: dingusių specialių apskaitos dokumentų blankų serijos ir numeriai, dingimo priežastys ir aplinkybės.
3. Blankų dingimo faktas per vieną darbo dieną įforminamas aktu, kurio vienas egzempliorius perduodamas teritorinei mokesčių inspekcijai, o kitas lieka įmonėje. Akte nurodoma: dingusių specialių apskaitos dokumentų blankų serijos ir numeriai, dingimo priežastys ir aplinkybės.
Aktą pasirašo asmenys (asmuo), vykdantys įmonės vadovo, vyriausiojo buhalterio ir darbuotojo, materialiai atsakingo už prarastus specialių apskaitos dokumentų blankus, funkcijas.
Manau aišku - vis tik reikalingas toks žmogus, ant kurio galima " versti bačką"....