Dirbu asociacijoj, turim bankuose sąskaitas:
1. Pagrindiniam rėmėjui (sąmata griežta)
2. Savivaldybės lėšos (trys projektai, sąmatos griežtos)
3. Narių mokesčiai
4. Kitas finansavimas (Visom kitom lėšom)
Kai norim panaudoti 3 ir 4 sąskaitų pinigėlius pirmininkas parašo "nutarimą", kad apklausė tokius tai (pavardes nurodo) tarybos narius ir nusprendė, kad tam tikro daiktą įsigysim iš 3 ar 4 lėšų.
1 ir 2 sąskaitai tarybos atsiklausti nereikia, tad sau ramiai pinigėlius naudojom, bet va lyg žada atvažiuoti auditas (1 sąskaitos pinigėliams), tad galvojam ar nereikėjo, kad pirmininkas pats parašytų man sprendimą, kad tokią tai sąskaitą apmokėti iš 1 arba iš 2 sąskaitos lėšų, o jei 2, tai dar ir projektą nurodyt (dabar žodžiu pasako)? Ar aš čia jau per daug....