mulate rašė: Turiu sudėtingą klausimą, esam įmonė kaip subrangovai atlikę paslaugą, kurią pagal sutartį turėjome baigti kovo mėnesį, baigėme vėliau, tačiau dokumentiškai nebuvo fiksuojami darbai liko nepasirašyti darbų atlikimo aktai, taip pat neišrašyta PVM sąskaita faktūra, kitu ruožtu raštiškų pastabų negalvome ir apie nekokybišką darbų atlikimą ir kt. Žadu išrašyti PVM sąskaitą faktūrą atgaline data ir savo apskaitoje daryti PVM atitaisymą , dar rašyti laišką(raštą, pranešimą) ar kaip jį pavadinti, kad darbų aktą skaitome pasirašytu vienpusiškai, nes raštiškų pretenzijų nesulaukėme. Ar būsime teisūs viską išsiuntę registruotu laišku? Ant mūsų pardavimo PVM sąskaitos nebus pirkėjo parašo, nes pasirašyti atsisakė, vis žodiškai vilkindami dokumentų sutvarkymą ir žinoma atsiskaitymą. Kokių kitokių veiksmų galiu griebtis, atsiliepkite, kas susidūrę su panašia situacija.
hmm
mes sutartyje įrašome punktą, kad per kažkokį terminą aktai turi būti pasirašyti, arba raštiškai pagrįstas atsisakymas pasirašyti. jei tokio atsisakymo nėra, laikoma, kad aktas pasirašytas ir PVM sąskaitą - faktūrą išsiunčiame registruotu paštu. teisme toks fintas praėjo, nes sutartis su tokiu punktu pasirašyta.