Violeta151 rašė:
Paskambinsiu sužinosiu...
po ilgo laiko vėl turiu priduoti met.finans.atskaitomybe. Užtat daug klausimų ir vėl iškyla....
Jau turbūt trečius metus priduodame RC metinę atskaitomybę el.būdu per CEPS. Vadovas prisijungia per savo banką ir suteikia įgaliojimą kitam asmeniui teikti atskaitomybę.
Kaip sudaryti sutartį su Registrų centru dėl finansinės atskaitomybės dokumentų teikimo elektroniniu būdu?
Juridinio asmens vadovas, norėdamas sudaryti sutartį, turi:
arba prisijungti prie CEPS ir sudaryti sutartį elektroniniu būdu interaktyviai;
arba atvykti į bet kurio Registrų centro filialo Juridinių asmenų registravimo skyrių, pateikti skyriaus darbuotojui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, sutartį su nurodytais juridinio asmens duomenimis (2 egz.) ir pasirašyti sutartį;
arba išsiųsti paštu bet kurio Registrų centro filialo Juridinių asmenų registravimo skyriui pasirašytą sutartį su nurodytais juridinio asmens duomenimis (2 egz.). Įformintos sutarties vienas egzempliorius grąžinamas juridiniam asmeniui;
arba įgalioti atsakingą asmenį pristatyti bet kurio Registrų centro filialo Juridinių asmenų registravimo skyriui pasirašytą sutartį su nurodytais juridinio asmens duomenimis (2 egz.);