PVM deklaracija FR0600

V
vitkis 499
2012-01-24 14:37 vitkis
O VMI konsultantė telefonu teigė, kad pagal PVM 13 str. 4 dalį nereikia FRO 564. Tai kur teisybė, nebesuprantu?
Akmena Akmena 885
2012-01-24 14:39 Akmena

vitkis rašė:
O VMI konsultantė telefonu teigė, kad pagal PVM 13 str. 4 dalį nereikia FRO 564. Tai kur teisybė, nebesuprantu?

švedijos PVM mokėtojui išrašėt sąskaitą, reikia traukti ir į FR0564 dekl.
Editux36 Editux36 627
2012-01-24 14:42 Editux36

Akmena rašė:

vitkis rašė:
Sveiki,
Statybinė įmonė suteikė paslaugas Švedijos įmonei PVM mokėtojai, išrašėm sąskaitą be PVM pagal PVM įst. 13 str. 4 dalį.
Ar teisingai darau: sumą už paslaugas rašau į FR0 600 20 laukelį ir FRO 564 deklaracijoje šita suma nedeklaruojama, ar taip?
Ačiū.

deklaruojama


Jei išrašėte sąskaitą tada FR0564 ta suma deklaruojama.
Rainis Rainis 15057
2012-01-24 15:25 Rainis

Irinabuckis rašė:
Esame PVM mokėtojai.
Pirkome saldainius kaip prekes iš Latvijos PVM mokėtojo(gavome invoce su mūsų PVM kodų iš Latvijos be PVM).
Priskaičiavome pirkimo-pardavimo PVM.
Prekių vertę parodau PVM deklaracijoje 21 eil.
Pirkimo-pardavimo PVM 25, 34 ir 35 eil..
Aš rodau viską kaip prekių pirkimą.

Tik prekes nurašė kaip maistą, o atskaitos 35 eil. (pirkimo PVM) nesumažino.
Klausimas: ar turiu mažinti pirkimo PVM atskaitą?

Na va, dabar suformulavote savo klausimą aiškiai.
Jei jūs priskaičiavote PVM, tai jis yra lietuviškas, ne latviškas - latvišką rašo latviai. Tada ir deklaravote teisingai.
Priskaičiuotą PVM įtraukėte į atskaitą. Tačiau saldainius sunaudojote ne PVM apmokestinamoje veikloje (nepardavėte, o patys suvalgėte?), todėl tikslinate PVM atskaitą.
Ir dar pastaba - iš Latvijos sąskaitą gavote ne "be PVM", o su nuliniu PVM. Bent jau taip turėjote gauti.
V
virgiuke 1307
2012-01-24 15:34 virgiuke

virgiuke rašė:
Kuriose eilutėse PVM deklaracijoje parodyti kreditinę sąskaitą (mes išrašėm pirkėjams kurie grąžino prekę)?


Rainis rašė:
Ten, kur rašote visas išrašytas sąskaitas.

Tai iš pajamų išminusuojam tą kreditinę ir iš pardavimo PVM išminusuojam, arne?
Editux36 Editux36 627
2012-01-24 16:10 Editux36

virgiuke rašė:

virgiuke rašė:
Kuriose eilutėse PVM deklaracijoje parodyti kreditinę sąskaitą (mes išrašėm pirkėjams kurie grąžino prekę)?


Rainis rašė:
Ten, kur rašote visas išrašytas sąskaitas.

Tai iš pajamų išminusuojam tą kreditinę ir iš pardavimo PVM išminusuojam, arne?



Taip, PVM įrašote į 35 eilute jau išminusuota iš pirkimo PVM (jei toks buvo). 25 eilutėje rašote tik pirkimo PVM.
V
virgiuke 1307
2012-01-24 16:17 virgiuke 2012-01-24 16-39

Editux36 rašė:
Taip, PVM įrašote į 35 eilute jau išminusuota iš pirkimo PVM (jei toks buvo). 25 eilutėje rašote tik pirkimo PVM.

Tai jeigu mes išrašėme kreditinę pirkėjui, tai manyčiau kad reikia mažinti 11 eil. ir 29 eilutę, t.y. pardavimo PVM, 35 eil. gal čia ne prie ko smile Ar aš klystu?
V
virgiuke 1307
2012-01-24 16:43 virgiuke

virgiuke rašė:

Editux36 rašė:
Taip, PVM įrašote į 35 eilute jau išminusuota iš pirkimo PVM (jei toks buvo). 25 eilutėje rašote tik pirkimo PVM.

Tai jeigu mes išrašėme kreditinę pirkėjui, tai manyčiau kad reikia mažinti 11 eil. ir 29 eilutę, t.y. pardavimo PVM, 35 eil. gal čia ne prie ko smile Ar aš klystu?
Patarkit kas nors, prašau, noriu perduoti deklaraciją smile
Rainis Rainis 15057
2012-01-24 17:13 Rainis

virgiuke rašė:
Tai jeigu mes išrašėme kreditinę pirkėjui, tai manyčiau kad reikia mažinti 11 eil. ir 29 eilutę, t.y. pardavimo PVM, 35 eil. gal čia ne prie ko smile Ar aš klystu?

Išrašote kreditinę sąskaitą. Joje (sakykime) sumos su minusais.
Ją registruojate Išrašomų PVM s/f registre kartu su kitomis sąskaitomis.Iš šio registro pardavimo (paslaugų) sumą rašote FR0600 11 eilutėje.
Pardavimo PVM sumą 29 eilutėje.
Viskas kaip visada, nereikia kažkokių ypatingų vikruntasų su išrašytomis kreditinėmis s/f daryti.
Tuo labiau kažką burti 35 eilutėje.
2012-01-24 18:11 Irinabuckis
Labai, LABAI, esu dėkinga p. Rainiui!
Atsiprašau, kad iškart blogai surašiau klausimą.... smile
2012-01-24 19:06 Retai_Dryzuota

Retai_Dryzuota rašė:
Ar išrašytos palūkanos už paskolą deklaruojamos PVM deklaracijos 13 langelyje?

2012-01-24 19:07 Irinabuckis
Palūkanos kam: fiz.asmeniui, įmonei (LT ar užsienio)?
2012-01-24 19:18 Retai_Dryzuota
Įmonei Lietuvos
D
Daivape 134
2012-01-24 22:07 Daivape
Labas, radau toki komentara:
VMI prie FM atsižvelgdama į pasirašytus (bet dar nepaskelbtus VMI prie FM) viršininko įsakymus, paaiškina, kad kokios sąskaitos privalomai registruojamos Gaunamų PVM sąskaitų faktūrų registre :

- visos apmokestinamojo asmens per mokestinį laikotarpį gautos PVM sąskaitos faktūros.
- iš pirkėjų gauti debetiniai dokumentai.
- kreditinės PVM sąskaitos faktūros.
- PVM įstatyme nustatytais atvejais paties apmokestinamojo asmens už prekių tiekėją ir/ar paslaugų teikėją surašytos PVM sąskaitos faktūros.
Gaunamas ant specialaus blanko išrašytas PVM sąskaitas faktūras, taip pat gaunamas sąskaitas faktūras apmokestinamasis asmuo gaunamų PVM sąskaitų registre gali registruoti savo nuožiūra.

Pastaba: Gaunamų PVM sąskaitų faktūrų registre neregistruojamos neapmokestinamų finansinių paslaugų (PVMĮ 28 str.) įsigijimo PVM sąskaitos faktūros.Nuo 2012-01-01 gaunamų PVM sąskaitų faktūrų registre, patvirtin1554tame Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2004 m. balandžio 21 d. įsakymu Nr. VA-55 registruojamos tos PVM sąskaitos faktūros, kurios iki 2011-12-31 buvo registruojamos Įsigytų prekių (paslaugų) pardavimo pridėtinės vertės mokesčio registravimo žurnale.

Tai sakykite, pildydavau du zurnalus - gaunamu ir israsomu saskaitu, tai dabar jei gerai suprantu gaunamu zurnalo nebereikia isvis pildyti??? vietoj zurnalo pildyti forma FR0671 v.2 ? kas menesi? ar taip suprantu? tai ta forma teikti kas menesi i VMI?iki kada?
Rainis Rainis 15057
1 2012-01-24 22:16 Rainis

Daivape rašė:

Tai sakykite, pildydavau du zurnalus - gaunamu ir israsomu saskaitu, tai dabar jei gerai suprantu gaunamu zurnalo nebereikia isvis pildyti??? vietoj zurnalo pildyti forma FR0671 v.2 ? kas menesi? ar taip suprantu? tai ta forma teikti kas menesi i VMI?iki kada?

Kartais sveikiau mažiau skaityti, ypač vakarais... geriau kokio lengvo turinio knygelę...
D
Daivape 134
2012-01-24 22:21 Daivape
as rimtai klausiu, prasau atsakyti
Rainis Rainis 15057
2012-01-24 22:29 Rainis 2012-01-24 22-42

Daivape rašė:
as rimtai klausiu, prasau atsakyti

Ką galima jums atsakyti? Perskaitėte visiškai normalų išaiškinimą ir padarėte sau tiesiog klaikias išvadas. Kur čia rašoma apie formą FR0671 ar FR0672? Kur rašoma, kad nereikia pildyti Gaunamų sąskaitų registro?
Todėl ir sakau - prieš miegą paskaitykite kokią pasaką geriau, o rimtiems tekstams skirkite rytmečio valandas. Ir skaitykite ne vieną, o bent tris kartus, kol pradėsite suprasti.
Ir tai siūlau ne pasišaipydamas, bet iš patirties. Nors jos turiu jau nemažai, įstatymų ir kitokių išaiškinimų tekstus ir man kartais tenka skaityti bent porą kartų, tik tada pavyksta įsigilinti ir suprasti.
edute edute 2671
2012-01-24 22:31 edute
Pildote kaip ir ankščiau viską-Išrašomų PVM s-f žurnalą ir Gaunamų (tik papildyta ką dar juose rašyti). Nebereikia pildyti "Įsigytų prekių (paslaugų) pardavimo pridėtinės vertės mokesčio registravimo žurnalo".
D
Daivape 134
2012-01-24 22:35 Daivape

Rainis rašė:

Daivape rašė:
as rimtai klausiu, prasau atsakyti

Ką galima jums atsakyti? Perskaitėte visiškai normalų išaiškinimą ir padarėte sau tiesiog klaikias išvadas. Kur čia rašoma apie formą FR0671 ar FR0672? Kur rašoma, kad nereikia nepildyti Gaunamų sąskaitų registro?
Todėl ir sakau - prieš miegą paskaitykite kokią pasaką geriau, o rimtiems tekstams skirkite rytmečio valandas. Ir skaitykite ne vieną, o bent tris kartus, kol pradėsite suprasti.
Ir tai siūlau ne pasišaipydamas, bet iš patirties. Nors jos turiu jau nemažai, įstatymų ir kitokių išaiškinimų tekstus ir man kartais tenka skaityti bent porą kartų, tik tada pavyksta įsigilinti ir suprasti.

neisiskaiciau, o jus iskart kategoriskai zmogu teisiate:(, gero poilsio, labanaktis
D
Daivape 134
2012-01-24 22:35 Daivape

edute rašė:
Pildote kaip ir ankščiau viską-Išrašomų PVM s-f žurnalą ir Gaunamų (tik papildyta ką dar juose rašyti). Nebereikia pildyti "Įsigytų prekių (paslaugų) pardavimo pridėtinės vertės mokesčio registravimo žurnalo".

aciu labai
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui