Ekfin rašė: Kas žinote variantą, kad atėjusi dirbti nauja buhalterė(is) pasakytų: "Prieš tai dirbusi buhė l.gerai tvarkė apskaitą - ar aš taip sugebėsiu?"
Na man teko darbą keisti tik vieną kartą, ir aš tikrai negaliu pasakyti, kad radau idealią apskaitą. Atėjus ir pamačius popierius, savininkų paprašiau, kad būtų atliktas auditas. Auditoriai rado laikotarpių, kada kasa buvo minusinė, ilgalaikio turto apskaita iš viso nesuprantama, praktiškai jos nebuvo (o turto už 1,5 mln), jokių buhalterinių pažymų, kas, kada ir kodėl daryta. Galų gale buhalterė su apskaitos programa dirbo trejus metus, bet nesugebėjo net pradinio balanso likučių susivesti į ją. Plaukai šiaušėsi - vargau pusę metų, kol galų gale sudėliojau viską į vietas. Bet man tada buvo tokia praktikos mokykla, kurios nė per penkerius metus normalaus darbo neįgysi.
Bet yra tekę vartyti taip pedantiškai sutvarkytus popierėlius, kad tikrai tyliai sau pagalvodavau - nu tikrai nesugebėčiau taip dirbti. Ir, kaip taisyklė tos pedantiškos pelytės dirbo rankelėmis ir už labai mažą atlyginimą. Va kur reikia ieškoti gerų buhalterių
Jos nerėkia, nešaukia, kad yra geros, protingos ir tvarkingos, jos sau tyliai triūsia, ir yra laimingos, kad turi darbą ir gauna (kad ir koks ten bebūtų) atlyginimą.