vysmonts rašė:
1.Susirasti gera advokata.
2.Susirasti gera buhalteri.
Aš turiu savo nuomonę šiuo klausimu.
Kaip sakant geras advokatas padės, jei buvo blogas buhalteris, o geras buhalteris ištaisys, ką pridirbo blogas advokatas.
Jei įmonė planuoja vykdyti tikrai rimtą, nors ir ne super didelį, verslą, tam reikalingas dar vienas žmogus - verslo ir finansų analitikas. Pagrindinė tokio žmogaus funkcija įmonėje - planuoti ir galvoti, o taip pat kontroliuoti, kaip optimaliai panaudoti pinigines lėšas ir kaip sudaryti sandorius, kad įmonė gautų maksimalų pelną, atsižvelgdamas į daugybę įvairių kriterijų, tame tarpe mokestinių. Praktikoje teko matyti daug (dešimtis) atvejų, kai dėl teisininko ir buhalterio nesusikalbėjimo ar tiesiog problemos nesupratimo verslas baigdavosi daugiatūkstantiniais nuostoliais, sąnaudų nepripažinimu per patikrinimus, bankroto bylomis ir dar blogiau.
Mano nuomone vidutinio dydžio įmonėje darbas turi vykti tokiu principu, kad finansų ir verslo analitikas generuoja tam tikras idėjas ar sprendimų variantus, teisininkas vertina šių idėjų ir sprendimų teisinę dalį, o buhalteris skaičiuoja vieno ar kito problemos sprendimo finansinę naudą įmonei. Galutinai priimtą sprendimą, pinigų srautų analizę dėl šio sprendimo ir paruoštas sutartis dar kartą perpatikrina šis analitikas ir tik jo galutine rekomendacija turi remtis įmonės vadovas ar savininkas priimdamas galutinį sprendimą dėl konkretaus sandorio ar ilgalaikės įmonės strategijos.