Kaip sudaryti sutartį su Registrų centru dėl finansinės atskaitomybės dokumentų teikimo elektroniniu būdu?
Juridinio asmens vadovas, norėdamas sudaryti sutartį, turi:
arba prisijungti prie CEPS ir sudaryti sutartį elektroniniu būdu interaktyviai;
arba atvykti į bet kurio Registrų centro filialo Juridinių asmenų registravimo skyrių, pateikti skyriaus darbuotojui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, sutartį su nurodytais juridinio asmens duomenimis (2 egz.) ir pasirašyti sutartį;
arba išsiųsti paštu bet kurio Registrų centro filialo Juridinių asmenų registravimo skyriui pasirašytą sutartį su nurodytais juridinio asmens duomenimis (2 egz.). Įformintos sutarties vienas egzempliorius grąžinamas juridiniam asmeniui;
arba įgalioti atsakingą asmenį pristatyti bet kurio Registrų centro filialo Juridinių asmenų registravimo skyriui pasirašytą sutartį su nurodytais juridinio asmens duomenimis (2 egz.);
Sutartį, jos priedą bei finansinės atskaitomybės dokumentų teikimo elektroniniu būdu taisykles galite rasti mūsų interneto svetainėje adresu
www.registrucentras.lt/jar/fa/online_teikimas.php.
www.registrucentras.lt/jar/fa/duk.php#4