Nusibodo ta buhalterija.
Suvedinėju sąskaitas, skirstau kur kokios sanaudos.
Dabar galvoju, ko čia taip save kankinti.
Juk jokio skirtumo, ar ten kokias sanaudas įvesi į savikainą, ar į veiklos sanaudas?
Juk pelno mokestis nuo to nesikeičia.
Čia tik įmonei yra skirtumas kur suvedei, kokius rodiklius gavai.
Juk VMI jokio skirtumo nėra, kad ir vienoj kokioj nors sąskaitoj 60000001 bus visos sanaudos suvestos.
Kaip manot?
Nes aš kiek vieną kartą kankinuos, tarkim, su techninės apžiūros sanaudom. Aš visas sanaudas, kurios susiijusios su krovininėm mašinom (kuras, remontas, draudimas) įvedu į savikainą, o kur su lengvosiom - į veiklos. Ir kiekvieną kartą galvoju, ar gerai darau. Nors ir toliau taip darysiu, bet nežinau ar kankintis dėl to, ar ne?