Ar galimos sąnaudos?

Virgasius Virgasius 2442
2008-01-26 10:27 Virgasius
ne :) tai aikstele vienam automobiliui :) dekui, bandysiu sugalvoit kaip sukurti kazkoki rasta, ka ten rasyti.... :)
L
Loreta13 30842
2008-01-26 10:37 Loreta13 2011-09-11 05-42

Virgasius rašė: ne :) tai aikstele vienam automobiliui :) dekui, bandysiu sugalvoit kaip sukurti kazkoki rasta, ka ten rasyti.... :)
Na vienam auto, tikrai gera motyvacija - klientai.
Samajana Samajana 6091
2008-01-26 10:40 Samajana 2011-09-11 05-42

Virgasius rašė: Įmonė neturi automobilio, tačiau gauna sąskaitą už patalpų nuomą, kurioje būna išskirta ir už automobilių stovėjimo aikštelę. Būtų galima sudaryti panaudos sutartį su direktoriumi jo automobiliui, tačiau nesipilama kuro... kaip būtų galima pasielgti tokipoje situacijoje? O gal tai galima traktuoti kaip automobiliu stovejimo aikstele klientams? Parasyti kokia pazyma, rasta ir isisegti prie dokumentu.... Nežinau, ką čia sugalvoti... smile

...aš dar ir valytoją jai prižiūrėti įdarbinčiau...ar maža yra merginų kurios nori pasikelti vidurkį prieš dekretą smile
M
malius 108
2008-06-20 15:34 malius
Sveiki,
įmonė apdraudė darbuotojus nuo nelaimingų atsitikimų 2007m Kadangi nelaimių nebuvo, po metų draudimo bendrovė apskaičiavo grąžintiną sumą. Kaip ją apskaityti? Mažinti sąnaudas? Ar čia apmokestinamos pajamos?
L
Loreta13 30842
2008-06-20 21:48 Loreta13 2011-09-11 05-52

malius rašė: įmonė apdraudė darbuotojus nuo nelaimingų atsitikimų 2007m Kadangi nelaimių nebuvo, po metų draudimo bendrovė apskaičiavo grąžintiną sumą. Kaip ją apskaityti? Mažinti sąnaudas? Ar čia apmokestinamos pajamos?
Mažinčiau sąnaudas.
J
jurgi 24
2008-06-21 13:17 jurgi
Klientas pasiraso paslaugu teikimo sutarti su musu imone ir atsisako kito paslaugu teikejo. Mes uz klienta apmokam netesybas. Kokios tai sanaudos? Veiklos? Baudu? Bauda juk klientui?
J
jorja 1933
2008-06-27 08:14 jorja
Sveiki, prašau , padėkite susitvarkyti su tokia situacija:
gauta sąskaita, čekyje nurodyta: Virtuve -100; baras - 100; alkoholis 100; viso 300, PVM iskirti per 2 punktus po 18 proc., kad mokėta grynais nenurodyta, ant galo imones duomenys;,

o sąskaitoje yra klaida, PVM teisingas, galutine suma teisinga, tačiau už maitinimą nurodyta klaidingai, sąskaitos perrašyti kaip ir neįmanoma, klausimas, ar galiu su tokiu neatitikimu traukti į apskaita? smile
L
Loreta13 30842
2008-06-27 08:35 Loreta13 2011-09-11 05-52
jorja Pats čekis ir rodo, kad sumokėta grynais.
Be to, jo rekvizitai turbūt yra nurodyti PVM s/f.
Jei vertė neteisinga, galite išrašyt debetinį laisvos formos dokumentą, patikslinti blogą sumą.
Bet jei ten keli centukai, nesivarginčiau.
J
jorja 1933
2008-06-27 08:38 jorja
Dėkoju, Loreta13
B
Brenda 262
2008-07-01 15:41 Brenda
Direktorius pakeitė įstatus ir sumokėjo notarui.Ar tai leidžiami atskaitymai?
wirgina wirgina 5887
2008-07-01 15:42 wirgina 2011-09-11 05-53

Brenda rašė: Direktorius pakeitė įstatus ir sumokėjo notarui.Ar tai leidžiami atskaitymai?


Taip
gyvate gyvate 1447
2008-07-01 15:45 gyvate 2011-09-11 05-53

wirgina rašė:

Brenda rašė: Direktorius pakeitė įstatus ir sumokėjo notarui.Ar tai leidžiami atskaitymai?


Taip


Žiūrint kokiu tikslu tie įstatai keisti. Šiaip VMi komentuoja, kad įstatai pajamų neuždirba, todėl visos sąnaudos susietos su jais yra nemažinančios apmokestinamo pelno.
wirgina wirgina 5887
2008-07-01 15:47 wirgina 2011-09-11 05-53

gyvate rašė:

wirgina rašė:

Brenda rašė: Direktorius pakeitė įstatus ir sumokėjo notarui.Ar tai leidžiami atskaitymai?


Taip


Žiūrint kokiu tikslu tie įstatai keisti. Šiaip VMi komentuoja, kad įstatai pajamų neuždirba, todėl visos sąnaudos susietos su jais yra nemažinančios apmokestinamo pelno.


O kus tas komentaras ?
Kokie gali būti įstatų keitimo tikslai?
B
Brenda 262
2008-07-01 15:50 Brenda
Įstatai buvo keisti dėl akcininkų skaičiaus pasikeitimo ir adreso pasikeitimo.
gyvate gyvate 1447
2008-07-01 15:58 gyvate
Komentaras žodinis (1882tel):
1)jei įstatai keičiami dėl akcininkų-tada neleidžiami (8VAS 16punktas- tiesiogiai su akcijomis susijusios išlaidos-neleidžiami)
2)jei dėl adreso ar panašiai-tada leidžiami
D
dana1 1031
2008-07-02 16:51 dana1
Įmonė išleidžia darbuotoja į mokymo kursus ir už juos apmoka, ar tai bus leidžiami atskaitymai?
Loreta Loreta 28574
2008-07-02 16:58 Loreta
Taip, jei tai susiję su to darbuotojo pareigomis.
S
skriste 625
2008-07-16 00:18 skriste
Nusipirkom kompiuterį, po kurio laiko direktorius nusprendė, kad jo nebereikia, nes beveik stovi jis ir viskas, tai sakė išnuomos už simbolinę kainą arba greičiausiai panaudai atiduos. Tai amortizacija jau to kompo bus neleidžiami atskaitymai, ar išvis jau turiu nusidėvėjimo neskaičiuoti smile Bet gi kompas tai morališkai dėvisi ir jei kada jį susigrąžinsim, tai tikrai jis bus nusidėvėjęs smile
D
dianele222 152
2008-07-16 08:22 dianele222 2011-09-11 05-54

skriste rašė: Nusipirkom kompiuterį, po kurio laiko direktorius nusprendė, kad jo nebereikia, nes beveik stovi jis ir viskas, tai sakė išnuomos už simbolinę kainą arba greičiausiai panaudai atiduos. Tai amortizacija jau to kompo bus neleidžiami atskaitymai, ar išvis jau turiu nusidėvėjimo neskaičiuoti smile Bet gi kompas tai morališkai dėvisi ir jei kada jį susigrąžinsim, tai tikrai jis bus nusidėvėjęs smile


Jei nuomosite, tai nusidėvėjimą skaičiuokite, tai bus leidžiami atskaitymai, o jei atiduosite panaudai, tuomet neleidžiami, kadangi neuždirbs pajamų.
L
liggita 5
2008-07-16 08:51 liggita
ar galiu kura pajamuoti jeigu už ji apmokame darbuotojams pagal panaudos sutarti ,bekelionės lapu,ar galiu i sanaudas ir kokia tada bus korespon
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui