Justinarb rašė: Nežinau kaip teisingai pasielgti tokiu atveju: įmonės teisininkė sumoka grynais Registrų centrui už klientų,t.y. kitų įmonių, statuso keitimo procedūrą. Tai yra kaip mūsų įmonės veiklos sąnaudos, tačiau Registrų centras visada sąskaitas pateikia ne mūsų įmonės vardu, bet pirkėju nurodo tą įmonę, kurios statusas keičiamas. Jiems tipo kitaip neduoda programa ir kiekvieną kartą reikia skambinti ir maldauti kad perrašytų. Dabar vėl gavau keletą sąskaitų ne mūsų įmonei, bet sumokėtų mūsų darbuotojos. Kaip pasielgti su šiom sąskaitom? Ar galiu jas traukti į apskaitą kaip neleidžiamus atskaitymus? Ir išvis nežinau, ar galima kitos įmonės vardu išrašytą sąskaitą traukti į apskaitą? Tiesa, tose sąskaitose mokėtoju nurodyta mūsų įmonė.
Jūs galite prašyt išlaidų kompensavimo, jei mokate jūs, o sąskaita kitai įmonei.