Aš irgi pradedu domėtis tachografais.
Kadangi mūsų varuotojai važinėja po Europą, tai turime visus tachografus ir griežtai laikomės grafikų ir važiuotų valandų, nes Europoje yra didžiulės baudos už taisyklių nesilaikymą.Vadinasi, su važiuotu laiku pas mane lyg ir nera problemos.
Problema - tabelis ir apmokėjimas už naktinį važiavimą. Pav, pagal vieną tachografą pradėta važiuoti 21 val. Važiuota 4 val, tada 1 val stovėta. Tada vėl važiuota 4 val. Lyg čia būtų ir naktinis darbas (?). Ir tą pirmą dieną būtų dirbtos 3 val ( nuo 21 iki 24 ) ir jos naktinės.
Seku šią diskusiją ir jeigu nebus geresnių minčių, galvoju gal parašyti įsakymą ar punktą darbo sutartyje apie darbo sąlygas. Kadangi pas mus vairuotojams mokami pakankamai didesni už minimumą atlyginimai, tai parašyti apytiksliai taip
atsižvelgiant į specifines darbo sąlygas, vairuotojams laikytis ( čia parašysiu kokiu dokumentu remiantis - dabar namie neturiu) instrukcijų ir mokėti jiems xxx lt per mėnesį,atsižvelgiant į bendrą dirbtų valandų kiekį ir nežiūrint kokiu paros laiku dirbo.
Į stilių nekreipkit dėmesio, nes aš matematikė, o ne lituanistė. Kažkam duočiau pakoreguoti. Man svarbu pats pricipas. Ar jis nors kiek teisingas?
Tyte, tavo pradėtą diskusiją seka daug vežėjų, bet neatsiliepia, nes patys nežino, kaip reikia tiksliai daryti... Aš irgi per Linavos seminarų pertraukėles bandau kalbėtis su kitais buhalteriais šia tema ir nesulaukiu atsakymo.
Viskas laiku ateina tiems, kas moka laukti.... :)))