Daivuliukas rašė: Labas, aš dirbu transporto imonėje aštunti metai. Tabelyje žymiu darbo dienas tik , o grįžus vairuotojui tikslinu tabelį pagal disketes.(Komandiruotėje vairuotoji išbūna ir po 30 dienų , o tavelį reikia užbaigti pasibaigus mėnesiui) .Vairuotojas esantis komandruotėje poilsio dieną gali nevažiuoti, tai yra poilsio diena. Užsienyje vairuotojas važiavęs 5 dienas turi daryti atstoją nesvarbu kokia tai butu savaitės diena tai taip pat poilsio diena.Jei jis važiavo šeštadienį ar sekmadienį, tai kažkurią dieną turės ilsėtis. Šventines dienas nepriklausomai nuo diskėtė parodymu moku dvigubai.Sausio mėn turėjai patikriniką iš kelių transporto inspekcijos kurie tikrino disketes su tabeliais-viskas gerai.
Noriu paklausti
ar naktines valandas tabelį išskiri?
Sutinku su tavim, kad vairuotojai važiuoja 5 dienas ir poto priklauso savaitinis atstojus. Bet ką daryti tokiu atveju pavyzdžiui jis 03.03 iki 12 h dirbo 2 h, po to parą atstojus, ir vėl dirbti pradėjo po paros, t.y. 03.04. ir tą dieną dirbo 3h. Gaunasi kad atstojus kaip ir buvo, bet tabelį žymint dienom, tai jis dirbo abi dienas.