www7 rašė:
Labas rytas, atsiliepkite kas nors iš statybinių firmų buhalterių, noriu pasiteirauti kaip Jūs pildote DLAŽ objektuose: ar pildo kiekvienas staybos vadovas atskirai pagal savo objektą ir mėn. segate visus DLAŽ surašytus ar mėnesio gale gavę ir st.vadovų krūvą dar papildomai sutraukiate visus įmonės darbuotojus į vieną DLAŽ. Nes būna kad žmonės per mėn. keliauja per 6-7 objektus per mėn.taip ir būna, kad žmogelio mėn.darbo dienos ir yra surenkamos iš tos krūvos DLAŽ, užpuolė VDI ir reikalauja, kad būtų vienas surašytas visiems
tai ir nežinau kaip čia teisingai turėtų būti
Pas mus vienas bendras, nedaug žmonių.
Kai dirbau kitoje organizacijoje (didelėje), ten buvo filialai, tai filialai pateikdavo į personalo skyrių, į buhalteriją atskirus filialo tabelius. Administracijos buvo atskiras. Dirbtuvių atskiras.
Pagal objektus filialuose niekada atskirų nedarydavo. Jei darbuotojas važiuodavo į komandiruotę, į kitą filialą ir ten dirbdavo to filialo objektuose traukdavo ten į tabelį.
Jei darbuotojas važiuodavo į komandiruotę, bet dirbdavo savo filialo objekte, tik kitame mieste, tai tame savo filiale ir būdavo rodomas tabelyje.