Dėl nulinio PVM

D
DinGo 10
2007-09-04 08:58 DinGo
O trijų mėnesių terminas savaime dar nieko neįrodo. Per trys mėnesius galima nupirkti šimtus prekių, jas visas parduoti ir sėkmingai išvykti į rusiją. O kas jam? Patys kalti, kad pasitikėjote. Jūsų probleme, kad pritaikėte nulinį.
nerijus nerijus 2474
2007-09-04 10:47 nerijus 2011-09-11 05-31

DinGo rašė: O trijų mėnesių terminas savaime dar nieko neįrodo. Per trys mėnesius galima nupirkti šimtus prekių, jas visas parduoti ir sėkmingai išvykti į rusiją. O kas jam? Patys kalti, kad pasitikėjote. Jūsų probleme, kad pritaikėte nulinį.


Ir kiek tokių atvejų įmonėje bus? Vienetai. Tai dabar bijant viso to reikia skaičiuoti 18 % ir finansuoti biudžetą?
Čia ne Norvegija, kur už mokesčių permokas yra mokamos palūkanos.
O jei po 90 dienų muitinė užieškos ekporto fakto, tada realiai ir perskaičiuosiu PVM į 18 ir susimokėsiu delspinigius max už 65 dienas.
B
Briga 202
2007-09-11 10:51 Briga
Sveiki, noriu prisijungti ir aš prie šios temos :) buvom sudarę sutartį su Marijampolės "Senamiesčio agentūra" tiekti trečiuosius egzempliorius, deja dar esu nesulaukus dar net iš 2007m sausio mėn. šiandien skambinu sujungia su vadovę o tiesiai šviesiai už negrįžusius avansas į priekį tik grynais po 70lt už vienetą ir laukti iki naujųjų metų kol patvirtins (jeigu taip bus) ir tai garantijų, kad visi grįš jokių nesuteikia...
Manau nesu tokia viena ir tikrai atsiras daugiau papuolusių į šiuos įstatymų spąstus... gal atsilieps likimo draugai smile
B
Briga 202
2007-09-11 11:30 Briga
nejaugi nėra likimo draugų ?
L
Loreta13 30842
2007-09-11 20:51 Loreta13 2011-09-11 05-32

Briga rašė: nejaugi nėra likimo draugų ?
Na jie dabar naudosis mūsų bejėgiškumu. Matyt teks su tuo taikstytis, arba ieškotis kitų būdų gauti patvirtinimus (iš gavėjų užsienyje) ar dar kažkaip.
tiga tiga 2272
2007-09-12 08:38 tiga
Su tuo eksportu ir pas mus bėda. Neturime ir mes keletos trečiųjų egz. nors ir paimame iš kliento 300-500eur. Išvažiuodami aiškina jie jog tai jiems dideli pinigai,bet pasirodo ne tokie jau dideli... Mūsų direktorius nesupranta kam mums paliko tokią dilemą ,juk jeigu jau nesbus baigtas eksportas per 90 dienų, tai mus ims už karšenios, o jeigu jau praėjo toks terminas, tai kokio velnio mums rinkti, ieškoti tų įrodų. Ir pasakykite man koks įrodymas- pinigų sumokėjimas, ar sutartis, juokas ima, nes matai PVM sąskaita faktūra ne įrodymas, o kokia kvaila sutartis jau įrodymas.
P
Patriciuke 877
2007-09-12 10:21 Patriciuke 2011-09-11 05-32

Loreta13 rašė: Jūs gal pamiršote, kad eksportuojant dabar yra nurodomas sienos kirtimo terminas, kuris yra 90 dienų. Ir jei nesate susidūrę su muitine, tai gal nežinote, koks kyla triukšmas, kai ta siena per nustatytą laiką nekertama:))

O sakykite, kaip vyksta šita procedūra? Įmonei neužtenka tik išrašyti sąskaitą? Reikia forminti eksportą? Samdyti tarpininkus? Nesusidūriau su tuo, bet įtariu, kad reikės. smile
I
Inesabal 64
2007-10-07 13:21 Inesabal
Laba diena!
Pakonsultuokite, prašom: mūsų įmonė teikė prekes į Latviją (gavėjas PVM mokėtojas Latvijoje). Mes taikome 0 proc. PVM tarifą, nurodėme faktūrojePVM įstatymo straipsnį.
Ar reikia dar kokių nors išvežimą patvirtinančių dokumentų, ar reikalingas prekių gabenimo važtaraštis?
Ir priminkite, prašom, kokią reikia pildyti ketvirtinę PVM deklaciją.

Ačiū
Loreta Loreta 28574
2007-10-07 13:46 Loreta
Pildoma ketvirtinė FR0564, o FR0600 - 17 eilutė.
Pasiskaitymui (dėl išgabenimo faktą patvirtinančių dokumentų ir kt.):
www.lar.lt/medziaga2/PVM%20istatymas,%20komentarai,%20taikymas/prekyba%20%20ES.ppt#269,15,Slide 15
www.eic-vilnius.lt/home/eic/lt/FilesForDownload/f...
I
Inesabal 64
2007-10-08 21:13 Inesabal
Labai dėkinga! smile
Tess Tess 20234
2007-11-19 10:57 Tess
Mišri veikla čia kažkas tai baisaus.
Galva kaip oro balionas. smile
Paaiškinkite man prašau paprastai, ūkiškai kaip yra grąžinamas PVM.
Mes įsigyjome iš ES prakeių už 1000 Lt. Taikomas 0 PVM. Po to mes šias prekes perpardavėm Lietuvoje taikant 18 proc. PVM.
Išeina tik mokėtinas PVM, o kur gautinas?
artas71 artas71 12027
2007-11-19 11:40 artas71 2011-09-11 05-37
Nėra gautino.Nes, jeigu norėsite nusipirkti tą pačią prekę toje pačioje šalyje kaip ne PVM mokėtojai, sumokėsite 1000+ tos šalies PVM.O iš Rusijos pvz. jei pirksite tokias pačias prekes mokėsit importo PVM, kuris ir bus gautinas.
P.s: mišri veikla paminėta kodėl - šiuo atveju mišrios veiklos nėra....
Tess Tess 20234
2007-11-19 11:45 Tess 2011-09-11 05-37

artas71 rašė: Nėra gautino.Nes, jeigu norėsite nusipirkti tą pačią prekę toje pačioje šalyje kaip ne PVM mokėtojai, sumokėsite 1000+ tos šalies PVM.O iš Rusijos pvz. jei pirksite tokias pačias prekes mokėsit importo PVM, kuris ir bus gautinas.
P.s: mišri veikla paminėta kodėl - šiuo atveju mišrios veiklos nėra....

Turime iš mišrios veiklos. Kaip draudimas ir kt.
Aišku.
Susipainojau, nes buhalterė aiškino, kad pildant PVM deklaraciją prie sumos pridedamas PVM, kurį grąžina valstybė.
E
Elena 936
2007-11-19 11:52 Elena
Sveiki
Susidureme su tokią situaciją:
Iš Latvijos įmonės nupirktus prekes mums į Lietuva pristate Latvijos vežėjas. Jis išraše sąskaita su O% PVM tarifu. Prekems turėsime apskaičiuoti 18% PVM. Per PVM deklaracija praleisime per 29 ir 30 laukelius ir nebus mokėtino PVM. O kaip su transporto paslaugomis?

Prašau, pkonsultokite, ar reikia patiems priskaičiuoti PVM?
Loreta Loreta 28574
2007-11-19 12:03 Loreta 2011-09-11 05-37
Taip, Elene, reikia ir už paslaugas, jei jų suteikimo vieta - Lietuva. Ir nebesvarbu, kas vežėjas.

Kokiais atvejais paslaugų pirkėjas privalo apskaičiuoti ir sumokėti į biudžetą PVM už jam teikiamas paslaugas
Paslaugų pirkėjas, jeigu jis yra Lietuvos Respublikos PVM mokėtojas ir jis savo PVM mokėtojo kodą nurodė įsigydamas paslaugas, privalo apskaičiuoti ir sumokėti į biudžetą PVM už jam užsienio asmens teikiamas tokias paslaugas, kurios laikomos suteiktomis šalies teritorijoje (Lietuvoje):
1. prekių vežimo tarp ES valstybių narių paslaugas, kurių maršrutas neprasidėjo Lietuvoje, o taip pat atstovavimo (agento) paslaugas, įsigyjant ar teikiant prekių vežimo (kurios laikomos suteiktomis kitoje ES valstybėje narėje) tarp ES valstybių narių paslaugas.

mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000000717
E
Elena 936
2007-11-19 12:31 Elena
Ačiu, Loreta.
Tai priskaičiuojame nuo tų paslaugų PVM, deklaracijoje jis pasirodys 22, 26 ir 30 laukelyje. Ir gaunasi, kad vėl moketinas PVM - 0.
Teisingai?
Loreta Loreta 28574
2007-11-19 12:39 Loreta
Teisingai.
E
Elena 936
2007-11-19 12:42 Elena
Ačiu už pagalbą, Loreta.
smile
Dalia29 Dalia29 12616
2007-11-19 15:19 Dalia29 2011-09-11 05-37

Tess rašė: Turime iš mišrios veiklos. Kaip draudimas ir kt.
Aišku.
Susipainojau, nes buhalterė aiškino, kad pildant PVM deklaraciją prie sumos pridedamas PVM, kurį grąžina valstybė.

Tess, ką jūs turite "iš mišrios veiklos"??? Gautiną PVM?
Bet tai - ne mišri veikla. Mišri veikla- kai jūs prekiaujate PVM neapmokestinamom prekėm, teikiate PVM neapmokestinamas paslaugas ir etc.
Ir dar. Koks dar PVM grąžinamas valstybės?
Dalia29 Dalia29 12616
2007-11-19 15:25 Dalia29 2011-09-11 05-37
Ir dar. Prie Tess klausimo. Kaip tai nebuvo gautino? Buvo, kai įsigijote prekes iš ES, buvo vadinamas "menamas" PVM - gautinas ir mokėtinas, tada rezultatas buvo "0". Dabar pardavėte Lietuvoje- PVM 18.

Chebra, bet jūs vistik duodate. Norit mokesčio, kurio niekas neturėtų mokėti. Taip nebūna, turint omeny, koks pagal svarbą yra PVM ir koks jo lyginamasis svoris biudžetuose.
Tai netiesioginis mokestis, kurį turi sumokėti galutinis vartotojas. Visos šio įstatymo perturbacijos vyksta ir vingrybės sugalvotos tam, kad tą galutinį vartotoją identifikuot.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui