2007-04-18 15:27
nika21
kada as rasiau apie pirkima pagal koda - tai visai ne per prekes, o per Koda.
Nors atsiprasau, pas mane ne Solo, o Riviles pilna versija - gal Solo ne duoda galimybes pasirinkti pirkimose : ar preke, ar paslauga, ar koda, aprasyma ir t.t. Nors dabar paziurejau aprasyma - viskas identiska.
Jeigu yra pasirasyta aptarnavimo sutartis su Rivile - tai skambinkite - konsultantai Jume paeiliui viska paaiskins.
Dar svetaineje parasyta :
Nuo šio penktadienio (2007.02.08) uab "Rivilė" pradės teikti naują paslaugą - klientų konsultavimą ir pagalbos teikimą realiu laiku naudojant internetą (on-line).
Mes tikimės, kad šiuo būdu bus galima efektyviau aptarnauti mūsų klientus.
Jums leidus konsultantas galės per internetą prisijungti prie jūsų kompiuterio ir atlikti tuos darbus, dėl kurių anksčiau jums būtu tekę laukti jo atvykstant. Tuo metu, kai konsultantas bus prisijungęs, jūs taip pat galėsite užduoti jam klausimus, o sesijos pabaigoje - įvertinti jo darbą.
Tam, kad prisijungti prie konsultanto pasirinkite meniu punktą "Palaikymas -> Pagalba on-line" arba spragtelėkite nuorodą "Pagalba on-line" kairėje žalioje juostoje.
Konsultanto pagalbos galite prašyti nuo 9.00 iki 16.00 darbo dienom (pietų pertrauka 12.00-13.00).