Kasmetinių atostogų darbuotojams suteikimas

Tininga Tininga 50021
2015-02-11 10:47 Tininga

eleoonoora rašė:
Tai jei atlyginimas litais buvo 3506.68 lt kiek eurais bus? 1015.61 eur?
Taip.
E
eleoonoora 336
2015-02-11 11:12 eleoonoora
Tai gerai tada perskaiciavau tada taip už atostogų laikotarpį 2015-02-17 iki 2015-02-24 imtinai:
Vienos dienos DU: 1015.61+1015.61+1020.22/61 D.D = 50.05 Eur.
Vasario mėn DU 1020,22 Eur.
1. Atostoginiai: 6 dienos*50,02=300.12 Eur
2. Likusios 02 men. dienos: 13 dienų*53,70 = 698.10 Eur
3. Bendra priskaičiuota suma už vasario mėn: 300,12+698,10 = 998.22 Eur
Ar logiška kad išėjus atostogų sumažėja tavo darbo užmokestis, nes šiaip būtų mokamas DU už 02 mėn 1020,22 eur o dabar gaunasi 998,22 Eur?

Nepykit, kad taip smulkmeniškai Jūs trukdau, bet pirmą kartą noriu išsiaiškinti iki galo.. Galėčiau ir turėčiau skaityt aišku įstatymus, bet tikrai labai neturiu laiko, sunki pradžia..
A
Alina55 11024
2015-02-11 11:19 Alina55
Pagal komentarus, nebereikia perskaičiuoti darbuotojo VDU pagal jo skaičiuojamojo mėnesio DU, kai DS nustatytas DU yra didesnis už MMA. Taigi DU + atostoginiai ir gaunasi mažesni už nustatytą DU.
Tininga Tininga 50021
2015-02-11 11:21 Tininga
Dabar nėra nuostatos, kad būtina perskaičiuoti VDU pagal skaičiuojamojo mėnesio vidurkį, jei alga viršija minimalią algą. Kadangi trenerio atlyginimas ankstesniais mėnesiais buvo mažesnis, todėl ir susidaro tas skirtumas.
O bent jau VDU aprašui perskaityti ypatingai daug laiko nereikia.
Darbo pradžioje būtų labai pravartu būtent paskaityti teisės aktus aktualiais klausimais - tada ir ta pradžia nebūtų tokia sunki. smile
E
eleoonoora 336
2015-02-11 11:26 eleoonoora
Tai visgi ar gerai apskaičiavau?:)
Tininga Tininga 50021
2015-02-11 11:30 Tininga

eleoonoora rašė:
Tai visgi ar gerai apskaičiavau?:)
Gerai.
A
Alina55 11024
2015-02-11 11:31 Alina55
Teisingai.
E
eleoonoora 336
2015-02-11 11:37 eleoonoora
Ačiū Jums merginos:) Pasižadu per atostogas skaitysiu įstatymus smile
O sakykit, dar toks mane kamuojantis klausimas, jei pas mane treneriai dirba pagal nustatytus treniruočių tvarkaraščius, jiems būna treniruotės ir šeštadieniais ir sekmadieniais kartais. O darbo užmokestis skaičiuojamas pagal nustatytas darbo valandas per savaitę. Sakykim vienas treneris turi 29 darbo val pr savaitę, kitas 14 val ir t.t. Darbo užmokestis yra fiksuotas kiekvieną mėnesį, nes darbo valandos jiems nesikeičia, kiek nustatė tiek ir turi visus metus. Tai aš galiu laikyti kad tai yra 5 d.d. savaitė?
Tininga Tininga 50021
2015-02-11 11:42 Tininga 2015-02-11 11-50

eleoonoora rašė:
O sakykit, dar toks mane kamuojantis klausimas, jei pas mane treneriai dirba pagal nustatytus treniruočių tvarkaraščius, jiems būna treniruotės ir šeštadieniais ir sekmadieniais kartais. O darbo užmokestis skaičiuojamas pagal nustatytas darbo valandas per savaitę. Sakykim vienas treneris turi 29 darbo val pr savaitę, kitas 14 val ir t.t. Darbo užmokestis yra fiksuotas kiekvieną mėnesį, nes darbo valandos jiems nesikeičia, kiek nustatė tiek ir turi visus metus. Tai aš galiu laikyti kad tai yra 5 d.d. savaitė?
Čia pas jus net nėra pilnas darbo laikas, ir, jei yra svyravimai atskiromis savaitėmis, reikėtų suminės apskaitos.
DU gali būti fiksuotas. Bet tai tikrai nėra 5 d.d. savaitės režimas... smile
A
Alina55 11024
2015-02-11 11:43 Alina55
Ne, tai ne 5 d. d. savaitė, tai ne visas darbo laikas, pagal nustatytą darbo grafiką.
E
eleoonoora 336
2015-02-11 11:45 eleoonoora
Ojojoj... tai kas dabar? smile Kaip dabar tada man skaičiuoti atostoginius?
Tininga Tininga 50021
2015-02-11 11:48 Tininga

eleoonoora rašė:
Ojojoj... tai kas dabar? smile Kaip dabar tada man skaičiuoti atostoginius?
Atostoginiai - valandinis VDU ir dauginamas iš treneriui nustatytų valandų atostogų laikotarpiu.
E
eleoonoora 336
2015-02-11 12:06 eleoonoora
Atsiprašau, gal jau įkyrėjau Jums, bet man vis neaišku.. smile
1. Tai kaip man dabar pasiskaičiuoti kiek tas atostogų laikotarpis Nuo 2015-02-17 iki 2015-02-24 turi darbo valandų?
2. Ir skaičiuojant valandini VDU žiūrint i kalendorių kiek tas mėnuo turi darbo valandų man žiūrėti ties 5 d.d. savaite ar 6 d.d. savaite, nes valandos skiriasi..
A
Alina55 11024
2015-02-11 12:10 Alina55
1 val. VDU išsivedate priskaičiuotą DU dalinant iš faktiškai darbuotojo dirbtų valandų ir dauginate iš darbo valandų skaičiaus kiek jis būtų dirbęs per tą laikotarpį (2015-02-17 - 2015-02-24), jeigu nebūtų suteiktos atostogos.
Tininga Tininga 50021
2015-02-11 12:10 Tininga

eleoonoora rašė:
Atsiprašau, gal jau įkyrėjau Jums, bet man vis neaišku.. smile
1. Tai kaip man dabar pasiskaičiuoti kiek tas atostogų laikotarpis Nuo 2015-02-17 iki 2015-02-24 turi darbo valandų?
2. Ir skaičiuojant valandini VDU žiūrint i kalendorių kiek tas mėnuo turi darbo valandų man žiūrėti ties 5 d.d. savaite ar 6 d.d. savaite, nes valandos skiriasi..
Į trenerio grafiką žiūrite - juk sakote, kad yra numatytas valandų skaičius per savaitę.
O skaičiuojant valandinį VDU - faktiškai priskaičiuotas DU dalinamas iš faktiškai dirbtų valandų.
E
eleoonoora 336
2015-02-11 14:54 eleoonoora
Į faktiškai dirbtas valandas šventinės dienos neįsiskaičiuoja taip?
Sodrai perduoti kad darbuotojas išėjo atostogų nereikia nieko?
Ir didelis Ačiū už suteiktą info:)
Tininga Tininga 50021
2015-02-11 14:57 Tininga

eleoonoora rašė:
Į faktiškai dirbtas valandas šventinės dienos neįsiskaičiuoja taip?
Sodrai perduoti kad darbuotojas išėjo atostogų nereikia nieko?
Ir didelis Ačiū už suteiktą info:)
Jei tomis šventinėmis dienomis dirbo, tai įsiskaito, žinoma. O kaip jūs įsivaizduojate "faktiškai dirbtas valandas", jei šito klausiate?

Sodrai anei kam kitam tikrai pranešinėti nereikia.
E
eleoonoora 336
2015-02-11 15:06 eleoonoora
Ne nedirbo, buvo užžymėta šventinė diena:) Gerai ačiū dar kartelį Jums.
T
tomask10 2
2015-02-11 19:34 tomask10
Sveiki,
gal galite patarti, esu treneris kuriam turejo buti suteikta aukstesne: nacionaline trenerio kategorija dar 2014m. rugseji, bet procesas yra vilkinamas iki dabar. To pasekoje ir atlyginimas nedidejo nors privalejo. kur kreiptis, ka daryti?
E
eleoonoora 336
2015-02-12 10:58 eleoonoora
O tai kas sita procesa vilkina? Sporto treneriu komisija jusu mieste ar savivaldybe? Nes pas mus treneriai kai baigiasi ju kategorijos galiojimas, tai labai greitai susitvarko viska is naujo, gauna sprendima is komisijos ir po to patvirtinimas eina is savivaldybes direktoriaus isakymu.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui