Basa rašė: vat turiu toki galvos skausma.
Vidury metu, vidury menesio peremiau vienos imones buhalterija. Ir turiu dabar visus likucius susivesti i visai kita programa.
Ar tureciau naudoti saskaitu plana, kuris buvo? Nors man jis visai nepatogus, senas ir kitoks nei mano visu kitu imoniu.
Ar galiu pasirasyti kokia buhalterine pazyma ir viska susidelioti i savo saskaitu plana?
As tai zinoma atsirinksiu, bet jei kas ateis tikrinti? ar nebus per daug didele makalyne? puse metu vienaip, puse kitaip....
Kokia kolgos Jusu nuomone?
Manau, pagal apskaitos pastovumo principą, metus turėtum baigti taip, kaip buvo pradėta, kad "nepasimestų" informacija.
Bet jei tau ten l. nepatogu, patvirtink naują sąskaitų planą...žinoma, jei galėsi pati atsirinkti ir kitiems paaiškinti kas buvo seniau, ir kas yra dabar