Jei įmonė ne PVM mokėtoja ir pakuotės neviršija 0,5 tonos. Tai ir deklaracijos mokesčių inspekcijai teikti neturi?
Tax.lt narys Basa

- Tax.lt narys nuo
- 2005-03-08
- Basa
- forume parašė 187 žinučių
Basa naujausios žinutės:
Kaip tik panašiu klausimu kalbėjau su darbo inspekcija. Jie rekomenduoja apskaičiuojant APMOKĖJIMA už atostogas, kai keičiasi darbo laikas, susikaičiuoti per visą laikotarpį kada kiek sukauptą. Pavyzdžiui kiek sukaupta, kai dirbote 8 valandas, paskui atskirai kai dirbote 4 valandas, paskui kai 1 valandą.
Atostogų dienos nesikeičia, tik už kiek valandų apmokate keičiasi.
Atostogų dienos nesikeičia, tik už kiek valandų apmokate keičiasi.
ausyte rašė:
Mes tai visada dedame į leidžiamus atskaitymus, remdamiesi mokesčių išaiškinimu
"veikla, kuri suprantama kaip bet kokia veikla,kai darbuotojas darbo metu gali būti veikiamas rizikos veiksnio ir
darbuotojui yra tikimybė užsikrėsti bei susirgti užkrečiamąja liga"
tai jei tik darbuotojai bendrauja su išoriniu pasauliu manyčiau jie gali būti veikiami rizikos veiksnio.
Sveiki.
Reikėtų rekomendacijų ir pasidalinimo patirtimi
Mūsų įmonė norėtų pereiti prie dokumentų skaitmenizavimo.
Įdomu būtų sužinoti patirtį buhalterių, kurie atsisakė popierinių dokumentų. Ar tai suteikė Jums patogumo? padėjo optimizuoti laiką?
Asmeniškai pažįstų tik vieną, kurį teigia, kad įverinus pliusus ir minusus pagerėjimo nepajautė. Todėl norėčiau išgirsti daugiau nuomuonių. Gal kažkam labai puiku, o kažkas priešingai gailisi atsisakę popierinių dokumentų.
Ačiū visiems iš anksto už pasidalinimą ir padėjimą priimti teisingą sprendimą
Reikėtų rekomendacijų ir pasidalinimo patirtimi

Mūsų įmonė norėtų pereiti prie dokumentų skaitmenizavimo.
Įdomu būtų sužinoti patirtį buhalterių, kurie atsisakė popierinių dokumentų. Ar tai suteikė Jums patogumo? padėjo optimizuoti laiką?
Asmeniškai pažįstų tik vieną, kurį teigia, kad įverinus pliusus ir minusus pagerėjimo nepajautė. Todėl norėčiau išgirsti daugiau nuomuonių. Gal kažkam labai puiku, o kažkas priešingai gailisi atsisakę popierinių dokumentų.
Ačiū visiems iš anksto už pasidalinimą ir padėjimą priimti teisingą sprendimą

Seminare auditorė sakė, kad sezoninės darbo sutartys nėra priskiriamos terminuotoms ir nereikia mokėti didesnių nedarbo socialinio draudimo įmokų Sodrai nuo jų.
Tačiau Sodros puslapyje randu: nedarbo socialinio draudimui skirstymas nuo liepos 1 dienos - už darbuotojus, dirbančius pagal neterminuotas sutartis, bus taikomas 1,6 proc., o dirbančius pagal terminuotas (laikinojo, pameistrystės, projektinio, sezoninio darbo, darbo vietų dalijimosi) sutartis - 3,2 proc. tarifas.
Man tada neaišku, kaip sezoninio darbo sutartis gali būti neterminuota? juk jau pats pavadinimas aiškus, sezonas. Baigiasi sezonas, baigiasi ir sutartis. Gal kas turite komentarų?
nes Sodra kreipia konsultuotis į darbo inspekcija, darbo inspekcija nieko nežino apie sodros tarifus....
Tačiau Sodros puslapyje randu: nedarbo socialinio draudimui skirstymas nuo liepos 1 dienos - už darbuotojus, dirbančius pagal neterminuotas sutartis, bus taikomas 1,6 proc., o dirbančius pagal terminuotas (laikinojo, pameistrystės, projektinio, sezoninio darbo, darbo vietų dalijimosi) sutartis - 3,2 proc. tarifas.
Man tada neaišku, kaip sezoninio darbo sutartis gali būti neterminuota? juk jau pats pavadinimas aiškus, sezonas. Baigiasi sezonas, baigiasi ir sutartis. Gal kas turite komentarų?
nes Sodra kreipia konsultuotis į darbo inspekcija, darbo inspekcija nieko nežino apie sodros tarifus....
Sakykite ar čia man vienai naujiena, kad nuo 2017 nebelieka autorinių sutarčių nedirbantiems asmenims apmokestinimo socialiniu draudimu nuo pusės sutarties sumos?
Autoriniai atlyginimai apmokestinami taip pat kaip ir darbo užmokestis, nesvarbu ar esi dirbantys ar ne?
Kaip tas pakeitimas buvo priimtas tyliai, be jokio pasipiktinimo?
Autoriniai atlyginimai apmokestinami taip pat kaip ir darbo užmokestis, nesvarbu ar esi dirbantys ar ne?
Kaip tas pakeitimas buvo priimtas tyliai, be jokio pasipiktinimo?
ilgalaikio materialiojo turto PVM atskaita tikslinama:
kito ilgalaikio materialiojo turto rūšių, kurioms Pelno mokesčio įstatymo 1 priedelyje nustatytas ne trumpesnis kaip 4 metų nusidėvėjimo normatyvas – 5 metus.
Tai jei nurašote turtą, kuris buvo naudojamas trumpiau nei 5 metus PVM atskaitą reikia patikslinti
kito ilgalaikio materialiojo turto rūšių, kurioms Pelno mokesčio įstatymo 1 priedelyje nustatytas ne trumpesnis kaip 4 metų nusidėvėjimo normatyvas – 5 metus.
Tai jei nurašote turtą, kuris buvo naudojamas trumpiau nei 5 metus PVM atskaitą reikia patikslinti
Versija2010 rašė:
PVM įapskaičiuojamas ir deklaruojamas kai išrašoma sąskaita. PVM įstatyto 14 straipsnis
ABA2 ačiū labai
Žioplam daiktui jokie exceliai nepadeda a nei skaitliukai
kalbu apie mano žioplą matematinę klaidą......
Aš sugalvojau šiek tiek sudėtingiau..... ilgą lentelę, kur prie kiekvieno išlaidų centro pasižymi taip, jei jo tuo atveju reikia. Pagal požymį "taip", kitoje lentelėje išmeta plotus prie tų išlaidų centrų, o tada trečioje lentelėje jau suskaičiuoja išlaidų sumas kiekvienam atskirai.

Žioplam daiktui jokie exceliai nepadeda a nei skaitliukai

Aš sugalvojau šiek tiek sudėtingiau..... ilgą lentelę, kur prie kiekvieno išlaidų centro pasižymi taip, jei jo tuo atveju reikia. Pagal požymį "taip", kitoje lentelėje išmeta plotus prie tų išlaidų centrų, o tada trečioje lentelėje jau suskaičiuoja išlaidų sumas kiekvienam atskirai.
Ačiū už norą padėti
Atsiprašu, kad tokį sudėtingą dalyką įsivaidavau, kaip kažką paprasto

Atsiprašu, kad tokį sudėtingą dalyką įsivaidavau, kaip kažką paprasto

Labai atsiprašau, kad neaiškei parašiau.
Pabandysiu pasakyti paprasčiau.
Gauname sąskaitą, direktorius atėjęs sako, priskirt tai 1,2 ir 5 išlaidų centrui, arba paskirstome visiems. Arba priskirt tik 16 išlaidų centrui. Viskas, aš ranka pasirenku būtent tuos išlaidų centrus, kuriems reikia priskirti. ranka pažymiu. Čia nėra jokios logikos.
bendras visų išlaidų centrų plotas 30 tūkst. kv.m, iš jų pirmas 1072 kv.m, antras1068 kv.m, trecias 2020 kv.m ir t.t
Jei priskiriam išlaidas tik pirmam išlaidų centrui sumą dalinu iš 1072 ir vėl dauginu iš 1072, t.y. visą sumą priskiriu pirmam išlaidų centrui.
Jei priskiriam pirmam ir trečiam suma, tarkim 100 Lt dalinu iš 3092, kad gaučiau sumą pirmam išlaidų centrui vėl dauginu iš 1072 = 34.67 Lt, trečiam iš 2020 = 65.33
Pabandysiu pasakyti paprasčiau.
Gauname sąskaitą, direktorius atėjęs sako, priskirt tai 1,2 ir 5 išlaidų centrui, arba paskirstome visiems. Arba priskirt tik 16 išlaidų centrui. Viskas, aš ranka pasirenku būtent tuos išlaidų centrus, kuriems reikia priskirti. ranka pažymiu. Čia nėra jokios logikos.
bendras visų išlaidų centrų plotas 30 tūkst. kv.m, iš jų pirmas 1072 kv.m, antras1068 kv.m, trecias 2020 kv.m ir t.t
Jei priskiriam išlaidas tik pirmam išlaidų centrui sumą dalinu iš 1072 ir vėl dauginu iš 1072, t.y. visą sumą priskiriu pirmam išlaidų centrui.
Jei priskiriam pirmam ir trečiam suma, tarkim 100 Lt dalinu iš 3092, kad gaučiau sumą pirmam išlaidų centrui vėl dauginu iš 1072 = 34.67 Lt, trečiam iš 2020 = 65.33
o kita dalis yra išlaidu centras. Jei suma priskiriama vienam išlaidų centrui, tai tokiu atveju formulė tokia: suma dalinti iš to išlaidų centro ploto ir vėl dauginti iš to išlaidu centro ploto.
Jei suma priskiriama 2 išladų centrams formulė tokia: suma dalinama iš dviejų išlaidų centrų ploto sumos ir dauginama iš vieno ploto vienam, ir kito ploto kitam. Ir.t.t
Jei suma priskiriama 2 išladų centrams formulė tokia: suma dalinama iš dviejų išlaidų centrų ploto sumos ir dauginama iš vieno ploto vienam, ir kito ploto kitam. Ir.t.t
paskirstymo kriterijus yra plotas Kiekvienas išlaidų centras turi savo plotą, kuris yra pastovus ir nekinta.
Reikia sukurti excelyje tokią lentelę ir niekaip nesusuku galvos kaip.
Žodžiu žinome sumą ir ją reikia paskirstyti 21 išlaidų centrui pagal atitinkamą proporciją. Viskas būtų paprasta, jei tą sumą visada reikėtų priskirti vienam centrui, bet tas paskirstymas visada skirtingas - kartais reikia priskirti vienam, kartais dviem, kartais trim, kartais visiems iš tų 21. Žodžių variacijų visokių, niekaip nesugalvoju, kaip čia gudriau pasidaryti. Sudaryti sąrašą su visais įmanomais variantais atrodo labai gremėzdiška
Žodžiu žinome sumą ir ją reikia paskirstyti 21 išlaidų centrui pagal atitinkamą proporciją. Viskas būtų paprasta, jei tą sumą visada reikėtų priskirti vienam centrui, bet tas paskirstymas visada skirtingas - kartais reikia priskirti vienam, kartais dviem, kartais trim, kartais visiems iš tų 21. Žodžių variacijų visokių, niekaip nesugalvoju, kaip čia gudriau pasidaryti. Sudaryti sąrašą su visais įmanomais variantais atrodo labai gremėzdiška
Žinoma gali būti, kad honoraras mokamas juridiniam asmeniui. Ir pelno mokestį prie pajamų šaltinio išskaičiuoti reikia.
Sąnaudos pagal užsienio vienetų arba fizinių asmenų surašytus dokumentus pripažįstamos, jei iš šių dokumentų galima nustatyti ūkinės operacijos turinį.
Tai gi manau, kad tokį dokumentą tikrai turėtumėtę gauti. O be to mūsų įmonė kažkaip gaudavo sąskaitas ir iš facebook ir iš google
Tai gi manau, kad tokį dokumentą tikrai turėtumėtę gauti. O be to mūsų įmonė kažkaip gaudavo sąskaitas ir iš facebook ir iš google

verslo apskaitos standartas „ĮMONIŲ LIKVIDAVIMAS“ rašo štai taip : Prieš perkeldama ilgalaikį turtą į trumpalaikį, įmonė pirmiausia turi apskaičiuoti nematerialiojo turto amortizaciją ir materialiojo turto nusidėvėjimą nuo paskutinės ataskaitinio laikotarpio dienos iki likvidavimo pradžios balanso datos.
DKate, jei gavotę sąskaitą už licenziją, honorarą tai mokėtį pelno mokestį prie pajamų šaltinio reikia.
Bet atsakyti konkrečiai galima tik žinant ką Jūs pirkote.
Mūsų situacija yra tokia. Perkame nuotraukas internetu. Pirkimas vyksta taip :pervedame pinigus avansu, gauname tam tikrą skaičių taškų (kreditų) ir vėliau juos naudojame nuotraukoms.Sąskaitas jie išrašo, kad pirkti kreditai (taškai), o ne nuotraukos ar teisės.
Mano nuomone tai honoraras, kadangi gauname teisę naudotis tomis nuotraukomis. Ir kaip ir turėtume mokėti Pelno mokestį prie pajamų šaltinio. Tačiau susisiekti su tą įmonę nepavyksta, kad susitartume dėl išskaičiavimo iš mokamos sumos.... O prisiskaičiuoti viršaus mums nesinori....
Bet atsakyti konkrečiai galima tik žinant ką Jūs pirkote.
Mūsų situacija yra tokia. Perkame nuotraukas internetu. Pirkimas vyksta taip :pervedame pinigus avansu, gauname tam tikrą skaičių taškų (kreditų) ir vėliau juos naudojame nuotraukoms.Sąskaitas jie išrašo, kad pirkti kreditai (taškai), o ne nuotraukos ar teisės.
Mano nuomone tai honoraras, kadangi gauname teisę naudotis tomis nuotraukomis. Ir kaip ir turėtume mokėti Pelno mokestį prie pajamų šaltinio. Tačiau susisiekti su tą įmonę nepavyksta, kad susitartume dėl išskaičiavimo iš mokamos sumos.... O prisiskaičiuoti viršaus mums nesinori....
Žinoma, kad direktorius neteisus.
Darbdavys negali reikalauti pridėti savaitgalio dienų prie darbuotojo prašomos kasmetinių atostogų dalies. Tik viena iš kasmetinių atostogų dalių negali būti trumpesnė kaip 14 kalendorinių dienų.
Trumpiau sakant, darbdavys neturi teisės numatyti blogesnių sąlygų nei numato Darbo kodeksas. Gali tik gerinti sąlygas
Darbdavys negali reikalauti pridėti savaitgalio dienų prie darbuotojo prašomos kasmetinių atostogų dalies. Tik viena iš kasmetinių atostogų dalių negali būti trumpesnė kaip 14 kalendorinių dienų.
Trumpiau sakant, darbdavys neturi teisės numatyti blogesnių sąlygų nei numato Darbo kodeksas. Gali tik gerinti sąlygas

Įmonė planuoja pirkti panaudotą buitinę techniką iš užsienio fizinių asmenų ir vežti į Lietuvą pardavinėti.
Kaip teisingai sutvarkyti dokumentus? sudarom sutartį su fizinių asmeniu. Ar reikia deklaruoti metų gale sumas išmokėtas fiziniams asmenimis?
Mes esam PVM mokėtojai, bet kiek suprantu šiuo atveju PVM neskaičiuojam??
Pagal atliekų tvarkymo įstatymą registruojamės importuotojų ir gamintojų registre? vedame įvežtos technikos apskaitą ir skaičiuojame mokestį už aplinkos teršimą pagal parduotos technikos Lietuvoje kiekį.
Gal dar ką praleidau? ar kažką neteisingai parašiau?
Kaip teisingai sutvarkyti dokumentus? sudarom sutartį su fizinių asmeniu. Ar reikia deklaruoti metų gale sumas išmokėtas fiziniams asmenimis?
Mes esam PVM mokėtojai, bet kiek suprantu šiuo atveju PVM neskaičiuojam??
Pagal atliekų tvarkymo įstatymą registruojamės importuotojų ir gamintojų registre? vedame įvežtos technikos apskaitą ir skaičiuojame mokestį už aplinkos teršimą pagal parduotos technikos Lietuvoje kiekį.
Gal dar ką praleidau? ar kažką neteisingai parašiau?
2013-07-04 11:14
Lankytojų pasiūlymai, tinklapio naujienos »
Šios savaitės NAUJIENOS - įdėkite čia naujieną ! »
#1165517
Skelbiamas finansinių ataskaitų registrų centrui nepateikusių įmonių sąrašas
www.registrucentras.lt/jar/stat/nepateike_FA.php
www.registrucentras.lt/jar/stat/nepateike_FA.php
Individualiai veiklai įsteigti įmonės nereikia, reikia tik veiklą įregistruoti mokesčių inspekcijoje (tai bus veikla pagal pažymą) arba įsigyti verslo liudijimą
2013-06-27 16:03
Lankytojų pasiūlymai, tinklapio naujienos »
Šios savaitės NAUJIENOS - įdėkite čia naujieną ! »
#1164105
Seimas padidino NPD ir apmokestino palūkanas nuo 2014 m.
www.ekonomika.lt/naujiena/seimas-padidino-npd-ir-apmokestino-palukanas-40458.html
www.ekonomika.lt/naujiena/seimas-padidino-npd-ir-apmokestino-palukanas-40458.html
Na kiek žinau Senukuose tikrai nėra labai didelės algos. Mano pažįstamas ėjo į pokalbį dėl kažkokios aukštos pozicijos, alga pasiūlė jam kažkas 2000 Lt
2013-05-03 10:08
Lankytojų pasiūlymai, tinklapio naujienos »
Šios savaitės NAUJIENOS - įdėkite čia naujieną ! »
#1152168
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000123434
Dėl mokėtino PVM mažinimo pripažinus beviltiškas skolas.
Prekių (paslaugų) pardavėjas skolos pripažinimą beviltiška ir pardavimo PVM sumos jai
priskyrimą ne vėliau kaip iki kito mėnesio, einančio po mėnesio, kurį skola (įskaitant pardavimo
PVM) buvo pripažinta beviltiška, 10 dienos turi įforminti laisvos formos apskaitos dokumentu
Prekių (paslaugų) pardavėjas neprivalo gauti (turėti) patvirtinimo iš pirkėjo, kad
pastarasis gavo laisvos formos apskaitos dokumentą dėl skolos pripažinimo beviltiška.
Dėl mokėtino PVM mažinimo pripažinus beviltiškas skolas.
Prekių (paslaugų) pardavėjas skolos pripažinimą beviltiška ir pardavimo PVM sumos jai
priskyrimą ne vėliau kaip iki kito mėnesio, einančio po mėnesio, kurį skola (įskaitant pardavimo
PVM) buvo pripažinta beviltiška, 10 dienos turi įforminti laisvos formos apskaitos dokumentu
Prekių (paslaugų) pardavėjas neprivalo gauti (turėti) patvirtinimo iš pirkėjo, kad
pastarasis gavo laisvos formos apskaitos dokumentą dėl skolos pripažinimo beviltiška.
Kol kas dėl kompensacijų už nepanaudotas atostogas niekas nepasikeitė, turite išmokėti už visas nepanaudotas atostogas.
Skaičiuoti turėtumėte pagal šiuo metu galiojančią MMA
Skaičiuoti turėtumėte pagal šiuo metu galiojančią MMA
Turiu klausima dėl bendrijos sąskaitų plano:)
Anksčiau bendrijoje buvo pajamų sąskaitos -5 klasė- kur apskaitomi visi iš gyventojų renkami mokėjimai.
Ir sąnaudų sąskaitos - 6 klasė - kur apskaitomos visos sąnaudos - elektra, šildymas, remonto darbai, ūkinės išlaidos, darbuotojų atlyginimai ir t.t. Kiekvienai sąnaudų rūšiai atskira sąskaita. Viskas aišku, paprasta, metų gale likutis perkeliamas į 3 klasę ir vsio.
Dabar bendrija pakeitė apskaitos programa ir nusprendė pasidaryti sąskaitų planą, atitinkanti pelno nesiekiančių įmonių reikalavimus.
Suprantu, kad visi narų (gyventojų) mokėjimai turi būti apskaitomi 3 klasėje - tarkim narių įnašai ir visos sąnaudos lygiai taip pat toje pačioje 3 klasėje, kaip panaudoti narių įnašai.
gal kas patars praktškai, kaip čia susidėliojus tą 3 klasę, kad paskui būtų lengviau pateikti revizoriams pagal atskiras sąnaudų rūšis. Susikurti daug skirtingų 3 klasės sąskaitų? ar vesti kažkokiose atskirose sąskaitose tas sąnaudas?
Ačiū iš anksto už patarimus
Anksčiau bendrijoje buvo pajamų sąskaitos -5 klasė- kur apskaitomi visi iš gyventojų renkami mokėjimai.
Ir sąnaudų sąskaitos - 6 klasė - kur apskaitomos visos sąnaudos - elektra, šildymas, remonto darbai, ūkinės išlaidos, darbuotojų atlyginimai ir t.t. Kiekvienai sąnaudų rūšiai atskira sąskaita. Viskas aišku, paprasta, metų gale likutis perkeliamas į 3 klasę ir vsio.
Dabar bendrija pakeitė apskaitos programa ir nusprendė pasidaryti sąskaitų planą, atitinkanti pelno nesiekiančių įmonių reikalavimus.
Suprantu, kad visi narų (gyventojų) mokėjimai turi būti apskaitomi 3 klasėje - tarkim narių įnašai ir visos sąnaudos lygiai taip pat toje pačioje 3 klasėje, kaip panaudoti narių įnašai.
gal kas patars praktškai, kaip čia susidėliojus tą 3 klasę, kad paskui būtų lengviau pateikti revizoriams pagal atskiras sąnaudų rūšis. Susikurti daug skirtingų 3 klasės sąskaitų? ar vesti kažkokiose atskirose sąskaitose tas sąnaudas?
Ačiū iš anksto už patarimus

Diskusijos
-
Darbo užmokestis
apie 5 valandų |
failai: 58 |
allana » 6603
-
Atsakymai "ant lėkštutės"
apie 9 valandų |
failai: 74 |
pele-pelyte » 8897
-
i.MAS išmaniosios mokesčių administravimo sitemos
apie 13 valandų |
failai: 47 |
Dorota1 » 4151
-
Sąskaitų korespondencija
1 diena |
failai: 52 |
ilonag1 » 20779
-
GPAIS
1 diena |
failai: 61 |
N-pippi » 2294
-
Terminuota darbo sutartis
1 diena |
failai: 6 |
Elste » 2331
-
Prekių grąžinimas
1 diena |
failai: 1 |
leliuks » 84
-
Privalomo sveikatos patikrinimo medicininė pažyma
1 diena |
failai: 2 |
Elste » 319
-
Dėl metinių pelno mokesčio deklaracijų PLN204, PLN204A, PLN04N, PLN204U formų
1 diena |
failai: 11 |
Aviete » 5106
-
Rivilė
1 diena |
failai: 287 |
Paula » 15228
-
Individualios imones apskaita
1 diena |
failai: 0 |
Aviete » 134
-
Sumine darbo laiko apskaita
1 diena |
failai: 6 |
tanitaa » 533
-
Komandiruotės įforminimas nuo A iki Z
2 dienų |
failai: 2 |
Tininga » 578
-
Asociacijos
2 dienų |
failai: 49 |
Gita1 » 3489
-
Kas veda ūkininkams apskaitą
2 dienų |
failai: 53 |
deine » 5719
-
Atleidimas iš darbo (teisingas dokumentų iforminimas)
3 dienų |
failai: 57 |
Elste » 5559
-
Kiek uždirba buhalteris?
3 dienų |
failai: 33 |
Dorota1 » 12448
-
Dėl programos apskaita5
3 dienų |
failai: 1 |
RenJur » 19
-
prastovu iforminimas ir apmokejimas
3 dienų |
failai: 15 |
Saule65 » 1400
-
Įsakymai
3 dienų |
failai: 194 |
Niemand » 5399
-
Vaiko Prieziuros atostogos
3 dienų |
failai: 0 |
judaskinas » 178
-
Atostoginiai
4 dienų |
failai: 26 |
ernesttaa » 4443
-
Pvm sąskaita-faktūra
4 dienų |
failai: 45 |
dale66 » 6360
-
BALANSAS
4 dienų |
failai: 49 |
Fin24 » 3108
-
darbo sutarties keitimas
4 dienų |
failai: 26 |
Elste » 2531
- Tax.lt forumo taisyklės
- Paieška forume
Kas prisijungęs?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Atmintinė
Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. | 0.03 proc |
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. | 0.01 proc |
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija nuo 2021-01-01 | 198.29 EUR |
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA) nuo 2021-01-01 | 3.93 EUR ir 642 EUR |