Privalomas sveikatos draudimas

2009-02-18 18:49 Kalinka2008 2011-09-11 06-10
Sorry,kad įsikišu.Jau man visas galvelė susimaišė.6% nuo darbo užmokesčio kam mokame: sodrai ar VMI?
urtele urtele 13511
2009-02-18 18:52 urtele 2011-09-11 06-10
[quote=Kalinka2008]Sorry,kad įsikišu.Jau man visas galvelė susimaišė.6% Sodrai- kodas252.
2009-02-18 19:00 Kalinka2008
Labai,labai ačiu.O mane išgasdino,kad aš ne taip padariau ir ne tam pervedžiau pinigėlius.O pasirodo viską padariau taip kaip reikia.Nuraminote.Dabar galėsiu ramiai miegoti.
wolf wolf 11158
2009-02-18 20:46 wolf 2011-09-11 06-10

Loreta rašė: Wolf, išeina taip, kad už 2d.d. iš darbdavio taikomas ...
Sakykim, darbuotojas visą mėn sirgo, DU jam nepriskaičiuotas, priskaičiuota tik už 2 dienas ligos pašalpa 100 Lt. Tai visos to mėn pajamos.
Tai taikom 100 Lt ?

Kita situacija. Žmogus per mėn uždirbo 100 Lt darbo užmokesčio. 100 Lt jau nebetaikom).

Ar taip? Nu kuom ne maklia?

Labas del pirmos situacijos sutinku.
Del antros ne.
skaiciuojami nuo 100 Lt DU.

Taip makliu cia yra is paprasto dalyko padare didziausia buhalteriu problema/
Loreta Loreta 28574
2009-02-18 21:03 Loreta
Wolf, tu nesupratai mano 2 situacijos - aš neparašiau, kad gavo 100 Lt DU ir 100 Lt už 2d.d.
Parašiau, kad gavo 100 Lt DU - tai visos pajamos.
wolf wolf 11158
2009-02-18 21:07 wolf 2011-09-11 06-10

Loreta rašė: Wolf, tu nesupratai mano 2 situacijos - aš neparašiau, kad gavo 100 Lt DU ir 100 Lt už 2d.d.
Parašiau, kad gavo 100 Lt DU - tai visos pajamos.

Atsiprašau tikrai neįsiskaičiau - taip PSD skaiciuojamas nuo pirmo lito NPD neturi itakos jam. Bet kodel 6% ? 9% - cia gi DU>
Loreta Loreta 28574
2009-02-18 21:16 Loreta 2011-09-11 06-10

wolf rašė: Bet kodel 6% ? 9% - cia gi DU>

Kodėl 9? Kodėl tu plaki į į vieną SD ir ? 3+6?
wolf wolf 11158
2009-02-18 21:25 wolf 2011-09-11 06-10
[quote=Loreta]

wolf rašė: Bet kodel 6% ? 9% - cia gi DU>

Kodėl 9? Kodėl tu plaki į į vieną SD ir
tai kad cia ne SD ir - pagal viena istatyma mokama - neabejotinai plaku ir paskaitai vienoje saskaitoje. 10 kartu skaiciau 17 str. 2 d. ir kitu isvadu nepadarau - atskirimas neturi prasmes.

Suraskite 10 skirtumu:
Draudėjai moka 3 procentų darbo užmokesčio dydžio
privalomojo sveikatos draudimo įmokas nuo Lietuvos Respublikos valstybinio socialinio draudimo įstatymo nustatyta tvarka apskaičiuotų pajamų, nuo kurių skaičiuojamos socialinio draudimo įmokos...
Asmenys, nurodyti šio straipsnio 1 dalyje, moka 6 procentų dydžio
privalomojo sveikatos draudimo įmokas Lietuvos Respublikos valstybinio socialinio draudimo įstatymo nustatyta tvarka asmeniui apskaičiuotų pajamų, nuo kurių skaičiuojamos socialinio draudimo įmokos...

Skaitant skirtumai lyg ir yra, bet del to kad už asmenį įmokas turi skaičiuoti draudėjas - tai skirtumas dingsta.
Logiskai mastant NUO ir IŠ irgi turėtų kažkoms skirtis, bet paskutiniais paaiškinimais niekom nesiskiria.
Loreta Loreta 28574
2009-02-18 21:31 Loreta 2011-09-11 06-10
Nu logiškai nesiskiria. Skirtis ima tik tada, kai mokama nuo kitų pajamų nei DU.
Gal tu ir teisus, galima suplakt į vieną. Pas mane DU žiniaraščiuose išskirta atskirai - 3 ir 6 proc. Dar atskirai išskirta 6 proc. nuo 2d.d.
O geriausiai padariau, kai už sausio mėn žmogui išskaičiavau 6 proc. .
Nu ir velniai nematė. Nebeperskaičiuosiu - atsiims deklaruodamasis, ane?
wolf wolf 11158
2009-02-18 22:14 wolf 2011-09-11 06-10

Loreta rašė: Nu logiškai nesiskiria. Skirtis ima tik tada, kai mokama nuo kitų pajamų nei DU.
Gal tu ir teisus, galima suplakt į vieną. Pas mane DU žiniaraščiuose išskirta atskirai - 3 ir 6 proc. Dar atskirai išskirta 6 proc. nuo 2d.d.
O geriausiai padariau, kai už sausio mėn žmogui išskaičiavau 6 proc. .
Nu ir velniai nematė. Nebeperskaičiuosiu - atsiims deklaruodamasis, ane?

Nu dabar jau kaip GPM projekta priims turetu atsiimti.
As padariau ziniarastyje 2 grafas - 9% (DU ir kitoms pajamoms pagal 17 str. 1-2 d.) ir 6% pajamoms pagal 17 s tr. 8 d.
2009-02-18 22:31 dailenaa 2011-09-11 06-10
Sakykim, darbuotojas visą mėn sirgo, DU jam nepriskaičiuotas, priskaičiuota tik už 2 dienas ligos pašalpa 100 Lt. Tai visos to mėn pajamos.
Tai taikom 100 Lt ?

Kita situacija. Žmogus per mėn uždirbo 100 Lt darbo užmokesčio. 100 Lt jau nebetaikom).

Ar taip? Nu kuom ne maklia?[/quote]
Labas del pirmos situacijos sutinku.
Del antros ne.
skaiciuojami nuo 100 Lt DU.

Taip makliu cia yra is paprasto dalyko padare didziausia buhalteriu problema/[/quote]



Sveiki, gal ko nesupratau, bet kodel pirmoje situacijoje 6% 6% į VMĮ reiktu.Ar ne?
wolf wolf 11158
2009-02-18 22:34 wolf 2011-09-11 06-10

dailenaa rašė: [quote:075cb5ca50][quote:075cb5ca50]Sakykim, darbuotojas visą mėn sirgo, DU jam nepriskaičiuotas, priskaičiuota tik už 2 dienas ligos pašalpa 100 Lt. Tai visos to mėn pajamos.
Tai taikom 100 Lt ?

Kita situacija. Žmogus per mėn uždirbo 100 Lt darbo užmokesčio. 100 Lt jau nebetaikom).

Ar taip? Nu kuom ne maklia?

Labas del pirmos situacijos sutinku.
Del antros ne.
skaiciuojami nuo 100 Lt DU.

Taip makliu cia yra is paprasto dalyko padare didziausia buhalteriu problema/[/quote]



Sveiki, gal ko nesupratau, bet kodel pirmoje situacijoje 6%
Ne. SDĮ 17 str, 8 d.
2009-02-18 22:43 dailenaa 2011-09-11 06-10
Sveiki, gal ko nesupratau, bet kodel pirmoje situacijoje 6%
Ne. SDĮ 17 str, 8 d.[/quote]

Aciu. smile
wolf wolf 11158
2009-02-18 22:44 wolf 2011-09-11 06-10

dailenaa rašė: Sveiki, gal ko nesupratau, bet kodel pirmoje situacijoje 6%
Ne. SDĮ 17 str, 8 d.


Aciu. smile[/quote]
Su salyga kad taikomas , nes kitoje situacijoje mano atsakymas gali buti neteisingas.
2009-02-19 06:42 Voveruska01 2011-09-11 06-10
Pratęsiu diskusiją apie .
Kažkaip susimąsčiau ką reikės daryti kai gausiu Sodros pažymą smile Aišku nedarysiu nieko, tikrai neperskaičiuosiu mokesčių jau atleistam žmogui, bet vistik? Apie tai neapgalvota, kai buvo rašomi komentarai smile
wolf wolf 11158
2009-02-19 08:16 wolf 2011-09-11 06-10
VMI pozicija sio atveju tokia - kad perskaiciuoti reikia - ir pritakyti mazesni .
Rezultatas - didesnis GPM, mazesene ismoka darbuotojui.
Ismoka jau ismoketa. niekas jos negrazins
GPM reikia sumoketi bent is savo lesu.

Cia ir toliau bus nesamones, nezinia kada baigsis.
2009-02-19 08:22 Voveruska01 2011-09-11 06-10

wolf rašė:
Cia ir toliau bus nesamones, nezinia kada baigsis.


Nu nafik, kaip pasakytų valinsko prototipas smile Rašysiu užklausą VMI
wolf wolf 11158
2009-02-19 08:29 wolf 2011-09-11 06-10
Taip apie tai ir kalba ar ta imone kuriai parasytas prasymas del taikymo turi sekti visu istaigu imoniu ir t.t. ismokas minetam asmeniui.
Priminis atsakymas - ne.
Bet VMI kazkodel uzkliuva ta Sodra nors tu ka.
Manau reikia siusti uzklausimus tiesiai i finansu ministerija - tegu jie ten biski apsiramina.
wolf wolf 11158
2009-02-19 08:43 wolf
Tai kad nesibaige.
Uzklausimas issiustas sausio 26 d., vasario 26 jau turetu tikrai kazka atsakyti.

Jauciu VMI'as dabar sedi ir skaito tax'a ir galvoja kaip cia gudriau atsakyti.
2009-02-19 08:53 Voveruska01 2011-09-11 06-10

wolf rašė: Uzklausimas issiustas sausio 26 d., vasario 26 jau turetu tikrai kazka atsakyti.


Užklausimus siunčiate elektroniniu būdu? Ar vežat į VMI? Kaip geriau?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui