Laba, turiu keletą klausimukų apie pardavimo per EBAY ir pinigų gavimo per PAYPAL apiforminimą buhalteriškai. Matau yra užsiimančių šia veikla, tai tikiuosi pasidalinsite savo patirtimi, kaip viską apiforminat.
Prašau paaiškinkit:
1)kaip išrašote sąskaitą pirkėjui, gal spausdinate tiesiai iš PAYPAL puslapio, kur viskas anglų kalba, bet matosi, kas pirkėjas? Tada imate pirkėjo duomenis ir sukuriate savo (PVM) sąskaita-faktūrą, kurią siunčiate paštu kartu su prekėmis?
2)ar spausdinate, kiekvieno kliento apmokėjimo ataskaitėlę iš PAYPAL puslapio, kad galėtumėte pateikti VMI įrodymą - štai toks ir toks man pervedė pinigus į PAYPAL?
3)kaip tvarkote PAYPAL sąskaitoje ir bankinėje sąskaitoje (susietos su PAYPALU) judančius pinigus - ar kiekvieną sąskaitą, kaip atskirą bankelį? Nes tiek per PAYPAL sistemą galima atlikti ir gauti apmokėjimus, tiek per PAYPAL susietą bankinę sąskaitą galima atlikti pavedimus ir abiejose sąskaitose bus skirtingi pinigų srautai.
Kol kas tokie klausimukai. Labai būsiu dėkingas už pagalbą