Prekių pirkimas iš ES šalių

L
Lime 192
2012-09-03 14:21 Lime
1. Latvijoje
2. 21% ( LVL )
3. Sąskaitoje nurodytas tik latviškas PVM kodas.
Rainis Rainis 15057
2012-09-03 14:57 Rainis

Lime rašė:
1. Latvijoje
2. 21% ( LVL )
3. Sąskaitoje nurodytas tik latviškas PVM kodas.

Tuomet viskas tvarkoje, taip ir turėjo išrašyti.
Traukite į sąnaudas su visu PVM.
L
Lime 192
2012-09-03 15:08 Lime
Aciu Rainis,
Mokesciai pakonsultavo, kad uz mokymus seminare turejo israsyti be PVM. Suabejojau todel. Vadinasi uz seminarus turi buti su PVM. Ar galeciau kur paskaityti placiau apie tai?
Rainis Rainis 15057
2012-09-03 15:15 Rainis

Lime rašė:
Aciu Rainis,
Mokesciai pakonsultavo, kad uz mokymus seminare turejo israsyti be PVM. Suabejojau todel. Vadinasi uz seminarus turi buti su PVM. Ar galeciau kur paskaityti placiau apie tai?


Na ne, jei seminaras vyko Latvijoje, latviams tai yra PVM objektas, ir jie turi rašyti su PVM.
Pasiskaityti - PVMĮ 13 straipsnis, ir štai ištrauka:
"9 dalies redakcija, galiojanti nuo 2011 m. sausio 1 d.:
9. Kultūros, meno, sporto, švietimo, mokslo, mokymo, pramogų ir panašios paslaugos, pavyzdžiui, mugių ir parodų, įskaitant tokios veiklos organizatorių paslaugas, taip pat pagalbinės paslaugos, reikalingos minėtoms paslaugoms teikti, kai šioje dalyje nurodytos paslaugos nelaikomos elektroniniu būdu teikiamomis paslaugomis, teikiamos asmeniui, kuris nėra apmokestinamasis asmuo, laikomos suteiktomis šalies teritorijoje tais atvejais, kai jos faktiškai atliktos šalies teritorijoje, o kultūros, meno, sporto, švietimo, mokslo, mokymo, pramogų ir panašių renginių, pavyzdžiui, mugių ir parodų, lankymo ir pagalbinės su lankymu susijusios paslaugos, teikiamos apmokestinamajam asmeniui, laikomos suteiktomis šalies teritorijoje tais atvejais, kai šie renginiai faktiškai vyksta šalies teritorijoje."
Kadangi tokios pat PVMĮ nuostatos tikriausiai yra ir latviškame PVMĮ, tai jie elgiasi teisingai - paslaugos laikomos (ir faktiškai yra) suteiktos jų šalies teritorijoje, ir turi būti apmokestinamos PVM (latvišku).
L
Lime 192
2012-09-03 15:18 Lime
Dar karta aciu.
vasare vasare 219
2012-09-24 13:44 vasare
Sveiki,daug rašyta apie kuro pirkimą ES,bet konkretaus atsakymo,kuris tiktų mano atvejui neradau.Tai gal pagelbėsite.Perkame kurą Lenkijoje iš Lietuvos Įmonės UAB,kuri turi ir LT ir PL PVM mokėtojų kodus.Sąskaitą už kurą išrašo lenkišką su 23% lenkišku PVM.
1.PVM bus leidžiami ar neleidžiami atskaitymai?
2.Ar reikia priskaičiuoti menamą PVM?
Loreta Loreta 28574
2012-09-24 13:55 Loreta

vasare rašė:
Sveiki,daug rašyta apie kuro pirkimą ES,bet konkretaus atsakymo,kuris tiktų mano atvejui neradau.Tai gal pagelbėsite.Perkame kurą Lenkijoje iš Lietuvos Įmonės UAB,kuri turi ir LT ir PL PVM mokėtojų kodus.Sąskaitą už kurą išrašo lenkišką su 23% lenkišku PVM.
1.PVM bus leidžiami ar neleidžiami atskaitymai?
2.Ar reikia priskaičiuoti menamą PVM?

Ar tik ne su DKV draugaujat?
Sąskaitą išrašo teisingai. Tai leidžiami atskaitymai (išimtinai kurui), tačiau jūs galit tą PVM susigrąžinti, ką ir privalot padaryti. Susigrąžinus tokį PVM, sąnaudos kredituojamos.
Menamas PVM kurui neskaičiuojamas - tai yra ne PVM objektas - jeigu jis išvažinėjamas ES šalyse, arba jei jo likutis parvežamas į Lietuvą transporto priemonės gamyklinėje talpoje.
Akmena Akmena 885
2012-09-24 13:55 Akmena

vasare rašė:
Sveiki,daug rašyta apie kuro pirkimą ES,bet konkretaus atsakymo,kuris tiktų mano atvejui neradau.Tai gal pagelbėsite.Perkame kurą Lenkijoje iš Lietuvos Įmonės UAB,kuri turi ir LT ir PL PVM mokėtojų kodus.Sąskaitą už kurą išrašo lenkišką su 23% lenkišku PVM.
1.PVM bus leidžiami ar neleidžiami atskaitymai?
2.Ar reikia priskaičiuoti menamą PVM?



Jei esate PVM mokėtojai PVM turite susigrąžinti, kitu atveju tai bus neleidžiami atskaitymai.
vasare vasare 219
2012-09-24 14:25 vasare


[/quote]
Ar tik ne su DKV draugaujat?
Sąskaitą išrašo teisingai. Tai leidžiami atskaitymai (išimtinai kurui), tačiau jūs galit tą PVM susigrąžinti, ką ir privalot padaryti. Susigrąžinus tokį PVM, sąnaudos kredituojamos.
Menamas PVM kurui neskaičiuojamas - tai yra ne PVM objektas - jeigu jis išvažinėjamas ES šalyse, arba jei jo likutis parvežamas į Lietuvą transporto priemonės gamyklinėje talpoje.
[/quote]
Ačiū,Loreta smile Draugaujam su Pietarių kuras.Tik kažin ar bus leidžiami,jeigu už 2011 metus susigrąžinsime 2012 metais.Gal yra koks VMI komentaras,suma vis gi nemaža smile
vasare vasare 219
2012-09-24 14:27 vasare

Akmena rašė:

vasare rašė:
Sveiki,daug rašyta apie kuro pirkimą ES,bet konkretaus atsakymo,kuris tiktų mano atvejui neradau.Tai gal pagelbėsite.Perkame kurą Lenkijoje iš Lietuvos Įmonės UAB,kuri turi ir LT ir PL PVM mokėtojų kodus.Sąskaitą už kurą išrašo lenkišką su 23% lenkišku PVM.
1.PVM bus leidžiami ar neleidžiami atskaitymai?
2.Ar reikia priskaičiuoti menamą PVM?



Jei esate PVM mokėtojai PVM turite susigrąžinti, kitu atveju tai bus neleidžiami atskaitymai.

Ačiū,gal turite kokią nuorodėlę į VMI komentarą?
artas71 artas71 12027
2012-09-24 14:29 artas71

vasare rašė:
Ačiū,gal turite kokią nuorodėlę į VMI komentarą?


mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000115556
vasare vasare 219
2012-09-24 14:42 vasare

artas71 rašė:

vasare rašė:
Ačiū,gal turite kokią nuorodėlę į VMI komentarą?


mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000115556


Ačiū Artai71 smile
Loreta Loreta 28574
2012-09-24 14:50 Loreta
Komentaro 24 str. 7 dalis - būtent apie tai.
vasare vasare 219
2012-09-24 15:09 vasare

Loreta rašė:
Komentaro 24 str. 7 dalis - būtent apie tai.

Ačiū smile
A
Ariele_ 528
2012-10-07 10:42 Ariele_
Sveiki, direktorius išėmė iš interneto sąskaitą už google reklamą, tačiau joje yra išskirta Pvm apmokestinama suma 570 Lt ir PVM 130. Kiek skaitinėju visi gauna sąskaitas be PVM ir jį reikia priskaityti? Kaip ten yra su tomis Google sąskaitomis gal kas galite paaiškinti?
2012-10-07 19:29 Voveruska01
Tai pažiūrėkite, ar toje sąskaitoje nurodytas tiekėjo PVm mokėtojo kodas. Pasirikrinkit per VMI - jei toks PVM mokėtojas įregistruotas Lietuvoje - viskas gerai - įtraukiate į atskaitą tą PVM'ą kaip bet kurio kito Lietuvos tiekėjo.

Bet. Nuo 570 litų 21 proc. ne 130...
A
Ariele_ 528
2012-10-08 16:07 Ariele_

Voveruska01 rašė:
Tai pažiūrėkite, ar toje sąskaitoje nurodytas tiekėjo PVm mokėtojo kodas. Pasirikrinkit per VMI - jei toks PVM mokėtojas įregistruotas Lietuvoje - viskas gerai - įtraukiate į atskaitą tą PVM'ą kaip bet kurio kito Lietuvos tiekėjo.

Bet. Nuo 570 litų 21 proc. ne 130...


tai va, kad ta google sąskaita yra su airišku adresu ir PVM 24 procentai ten.. Tai jei pirkta paslauga iš airijos, tai PVM turėtų būti 0% ? Gal kas susidūrę su google sąskaitomis? koks PVM turi būti?
Dalia29 Dalia29 12616
2012-10-08 16:39 Dalia29

Ariele_ rašė:


tai va, kad ta google sąskaita yra su airišku adresu ir PVM 24 procentai ten.. Tai jei pirkta paslauga iš airijos, tai PVM turėtų būti 0% ? Gal kas susidūrę su google sąskaitomis? koks PVM turi būti?


O pirkėjas tikrai jūsų įmonė su visais rekvizitais ir PVM kodu?
A
Ariele_ 528
2012-10-08 18:12 Ariele_
taip, tikrai mūsų įmonė ir net PVM kodas yra, bet direktorius sake, kad ten galima kažkokius PVM nustatymus pakeist. Tiesa, prieš tai jis buvo prisiregistravęs kaip fizinis asmuo ir tik dabar pakeitė, kad sąskaita būtų rašoma įmonei.. gal tai įtakos turi..
Dalia29 Dalia29 12616
2012-10-08 18:36 Dalia29

Ariele_ rašė:
taip, tikrai mūsų įmonė ir net PVM kodas yra, bet direktorius sake, kad ten galima kažkokius PVM nustatymus pakeist. Tiesa, prieš tai jis buvo prisiregistravęs kaip fizinis asmuo ir tik dabar pakeitė, kad sąskaita būtų rašoma įmonei.. gal tai įtakos turi..

Ko gero... Galbūt sistema supranta jūsų įmonę kaip fizinį asmenį.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui