Bernataviciene rašė: Sveiki, gal kas galite padėti , kokia būtų sąsakitų korespondencija
Priskaičiuota muitinės PVM
Sumokėta muitinės PVM
Labai skubiai reikia. Ačiū.
Bernataviciene rašė: Sveiki, gal kas galite padėti , kokia būtų sąsakitų korespondencija
Priskaičiuota muitinės PVM
Sumokėta muitinės PVM
Labai skubiai reikia. Ačiū.
gavau saskaitele is kreditoriu (silumos tinklai) ir dabar sedziu ir suku galva, kaip man ja regirstruoti: saskaitoje zymi: likutis laikotarpio pradzioje 1312,24, apmoketa per einamaji laikotarpi su minuso zenklu (-2617,95) , priskaityta delspinigiu 1,96, mokėti su minuso zenklu (-1303,75).
ar man registruoti ti delspinigius : D635 (delspinigiai) 1,96 K488 (moketinos sumos)1,96?
merlinmonro rašė: gavau saskaitele is kreditoriu (silumos tinklai) ir dabar sedziu ir suku galva, kaip man ja regirstruoti: saskaitoje zymi: likutis laikotarpio pradzioje 1312,24, apmoketa per einamaji laikotarpi su minuso zenklu (-2617,95) , priskaityta delspinigiu 1,96, mokėti su minuso zenklu (-1303,75).
ar man registruoti ti delspinigius : D635 (delspinigiai) 1,96 K488 (moketinos sumos)1,96?
Taip butinai registruoti - nes kitaip nesutaps likutis
Kvailas klausimas, bet gal padėsit... Perkant pastatą, buvo patirtos papildomos išlaidos: notaro paslaugos, matininku vertinimas, hipotekos pažymos ir pan., kurios turėtų pliusuotis prie pastato savikainos. Tik va kaip tai reikia apskaitoje užregistruoti? Ar dėti išlaidas į sąnaudas ir tik užvedant IT kortelę savikainą rodyti atitinkamai didesnę? Ar iš karto registruojant pastato pirkimą - sumą vesti didesnę ?
Jeigu turit mintį katilą, tai man čia nelabai tinka - juk nerašysiu komplektacijos akto, kad į pastato sudėtį įeina notaro paslaugos ir įvairios pažymos ... Nebent viską traukt į atskiras klases kaip ir priklauso, kaip rašiau anksčiau, ir po to kažkokią buhalterinę pažymą pasirašyti, kad pastato vertė didinama dėl papildomų išlaidų. Ilgalaikio turto kortelėje rodyti jau tą galutinę pastato vertę. Ar teisingai galvoju ?
laure rašė: Kvailas klausimas, bet gal padėsit... Perkant pastatą, buvo patirtos papildomos išlaidos: notaro paslaugos, matininku vertinimas, hipotekos pažymos ir pan., kurios turėtų pliusuotis prie pastato savikainos. Tik va kaip tai reikia apskaitoje užregistruoti? Ar dėti išlaidas į sąnaudas ir tik užvedant IT kortelę savikainą rodyti atitinkamai didesnę? Ar iš karto registruojant pastato pirkimą - sumą vesti didesnę ?
Užsivesk atskirą išlaidų sąskaitą, joje kaupk tas pridėtines išlaidas, o kai vesi IT į eksploataciją - tuomet ir IT kortelę užvesi, ir tas pridėtines išlaidas išlelsi į IT vertę.