KET

N
Numi 28
2008-11-11 13:05 Numi 2011-09-11 06-01

individas rašė:

Numi rašė:

Nelabai sutinku smile jei važiuosiu 5 bėgiu 100, ar gi daugiau rys, nei 3 varysiu kokius 70 ??? o važiuojant laisvu iš vis beveik neturėtų ryti...

Protingos mintys liejasi laisvai.... Jei varysi 3 bėgiu 70 km/h, tai po kokiu 10 kilometrų variklis pats per kapotą iššoks. Ir varyti jau niekur nereikės... O kad laisvu beveik nerytu, gal pas tave elektrinė mašina? smile smile
Tiesa, "beveik" "paniatije rastežimoje", kas vienam litras, kitam penki.


O jeigu nesikabinėti prie žodžių, tai ką aš neteisingai pasakiau? Jus gi tvirtinat, kad kuo didesnis greitis, tuo daugiau ryja... irgi nėra tiesa.
Individas Individas 8613
2008-11-11 13:21 Individas 2011-09-11 06-01

Numi rašė: ...Jus gi tvirtinat, kad kuo didesnis greitis, tuo daugiau ryja... irgi nėra tiesa.

O netyčia nesijaučia skirtumo tarp žodžių "kuo didesnis greitis" ir "kuo daugiau spaudi greičio pedalą"? smile
N
Numi 28
2008-11-11 13:27 Numi 2011-09-11 06-01

individas rašė:

Numi rašė: ...Jus gi tvirtinat, kad kuo didesnis greitis, tuo daugiau ryja... irgi nėra tiesa.

O netyčia nesijaučia skirtumo tarp žodžių "kuo didesnis greitis" ir "kuo daugiau spaudi greičio pedalą"? smile


Aišku jaučiasi smile o tada kuris greitis didesnis 100, ar 70? Ir ar BŪTINAI (be jokių variantų) važiuojant 100 km/val greičiu sunaudosit daugiau dėgalų nei važiuojant 70 km/val?
Individas Individas 8613
2008-11-11 13:49 Individas 2011-09-11 06-01

Numi rašė:

Aišku jaučiasi smile o tada kuris greitis didesnis 100, ar 70? Ir ar BŪTINAI (be jokių variantų) važiuojant 100 km/val greičiu sunaudosit daugiau dėgalų nei važiuojant 70 km/val?

Na gerai, pabandysiu paaiškinti smulkiau. Dabar žiūrėk, yra keletas grupių automobilių, tai "kibirai" ir "visiški kibirai". Na dar yra keletas pogrupių bet jų neaptarinėsim. Tai va, visiški kibirai dažniausiai pajudėjimo momentu suryja kibirą kuro, kai tik perjungi bėgį ir spaudi greičio pedalą, taip ir kibiro kuro nėra. Na o kibirai suryja truputį mažiau kuro. Ar nepastebėjai kai vairuotojai sako: mieste pas mane ryja 10 ltr. 100 km/h, o užmiestyje 8 ltr. Tai va prie ko aš lenkiu, 5 bėgių važiuoti yra ekonomiškiausia 80- 100 km/h greičiu. Jei tik paspaudei daugiau, taip ir lyšnas kibiras tau per kišenę. smile
N
Numi 28
2008-11-11 14:10 Numi 2011-09-11 06-01

individas rašė:

Numi rašė:

Aišku jaučiasi smile o tada kuris greitis didesnis 100, ar 70? Ir ar BŪTINAI (be jokių variantų) važiuojant 100 km/val greičiu sunaudosit daugiau dėgalų nei važiuojant 70 km/val?

Na gerai, pabandysiu paaiškinti smulkiau. Dabar žiūrėk, yra keletas grupių automobilių, tai "kibirai" ir "visiški kibirai". Na dar yra keletas pogrupių bet jų neaptarinėsim. Tai va, visiški kibirai dažniausiai pajudėjimo momentu suryja kibirą kuro, kai tik perjungi bėgį ir spaudi greičio pedalą, taip ir kibiro kuro nėra. Na o kibirai suryja truputį mažiau kuro. Ar nepastebėjai kai vairuotojai sako: mieste pas mane ryja 10 ltr. 100 km/h, o užmiestyje 8 ltr. Tai va prie ko aš lenkiu, 5 bėgių važiuoti yra ekonomiškiausia 80- 100 km/h greičiu. Jei tik paspaudei daugiau, taip ir lyšnas kibiras tau per kišenę. smile


na čia tai paaiškinimas - SUPER smile jūsų fantastiškas humoro jausmas smile tik ir aš bandžiau paaiškinti tą patį ...
Individas Individas 8613
2008-11-11 14:21 Individas 2011-09-11 06-01

Numi rašė: tik ir aš bandžiau paaiškinti tą patį ...

Na va kaip smagu kad abu priėjom bendros išvados. smile
2008-11-11 14:37 Kristiana__
individas, tai Tavo nuomone, kaip ekonomiškiau važiuoti: laisva pavara ar įjungus pavarą? smile
2008-11-11 14:44 Voveruska01 2011-09-11 06-01

Kristiana__ rašė: individas, tai Tavo nuomone, kaip ekonomiškiau važiuoti: laisva pavara ar įjungus pavarą? smile

Bet juk esmė ta, kad laisva pavara toli nenuvažiuosi smile O nuo kalno riedėt "ant laisvo" žiemą pavojinga. Gal ir ne tik žiemą -čia mano žinios ir baigiasi smile
2008-11-11 14:50 Kristiana__ 2011-09-11 06-01

Voveruska01 rašė: Bet juk esmė ta, kad laisva pavara toli nenuvažiuosi smile O nuo kalno riedėt "ant laisvo" žiemą pavojinga. Gal ir ne tik žiemą -čia mano žinios ir baigiasi smile


Klausiu ne dėl to, kad toli važiuot ketinu smile Tiesiog mano toks vairavimo stilius, kurį kai ne kurie vyrai giria, kai ne kurie - kritikuoja. Pagiros ir kritika susijusi su kuro sąnaudom smile Todėl domiuosi labiau, kad sužinot , kur teisybė smile
Pvz. aš, pamatau dar nuo tolo, kad užsidegė raudonas šviesoforo signalas ir įjungiu laisvą, ketinu sukti kur nors - kol privažiuoju posūkį, paleidžiu laisvą. Ir t.t. ir pan... smile
2008-11-11 15:09 Kristiana__
Išsiaiškinau, kad mano važiavimo stilius vadinasi "Pensininko režimas" smile
Individas Individas 8613
2008-11-11 15:19 Individas 2011-09-11 06-01

Kristiana__ rašė: individas, tai Tavo nuomone, kaip ekonomiškiau važiuoti: laisva pavara ar įjungus pavarą? smile

Kristiana, čia yra dvi pusės, tai ekonomija ir saugumas.Reikia žiūrėti ir kam reikalingas "kibirukas", ar tam kad nuvažiuoti iš taško A iki taško B, ar tam kad greitai nuvažiuoti iš taško A iki taško B. Aš esu iš tu kuriuos dažnas vairuotojas nulydi akimis ir pagalvoja:- Berazumis, oi prisilakstys.... Tai aš į posūkį isipaišau su įjungta pavara, kadangi automobiliui pradėjus slysti, galima ji išlyginti padidinus greitį ir manevruojant vairu. Reikalinga staigi reakcija. Tavo atveju, ekonomiškiau važiuoti laisva pavara. Nors ir tas ekonomiškumas, sakyčiau, labai mažas. Nepabijokim šito žodžio, gramai... smile
2008-11-11 15:21 Kristiana__
Pavogiau iš kito forumo vieno dalyvio pasisakymą smile

"Teorija paprasta: Dirbant laisva eiga variklis naudoja tam tikra kuro kieki palaikyti variklio darbui (net jei ir labai maza bet naudoja!), o kai riedama begiu atleidus gaza pagal kompo rodmenis (ant kokiu 5 skirtingu markiu automobiliu tikrinau) rodo arba 0 arba 0.2-0.3l benzo (nepamenu ant kurios markes sie rodmenys buvo). Taip kad teoriskai riedeti "ant begio" yra zymiai ekonomiskiau nei vaziuoti laisva pavara! Del begejimosi ir riedejimo galiu savo asmenines nuomone ishsakyti. bandymus atlikau su 2007 outback 2.5 at. Jei vaziuoji cruise control apie 90 nelygioj vietovej( kur yra ikalniu ir panasiai)-cia kalba eina apie trasa kompas rodo apie 7.6 taciau ikalnese sokteli iki 22l/100km vaziuojant paprastu rezimu (kojiniu) tu budamas ne daviklis o zmogus matai kad arteji ikalne ir gali svelniai pagazuoti (tuo metu kompas rodo apie 16l/100km) ir ikalneje atleisti truputeli gaza leisdamas masinai suleteti iki pradinio greicio tuomet sanaudos buna apie 8-9, bendroj sumoj gaunasi mazesnes sanaudos nei ant cruise control. Labai daug sanaudoms itakos turi isibegejimas, kiek isbandziau staigu isibegejima ir tada tolygu vaziavima lyginant su svelniu,tolygiu begejimusi antrasis variantas yra daug ekonomiskesnis, nors ir gaza tenka palaikyt ilgiau. Pagal tai susidariau ispudi kad variklio galio efektyvumo kreive(pagal sanaudas) yra daug efektyvesne spaudziant gaza 30 proc o ne 70-80. Tai tiek tu pastebejimu. Beje isbandziau 96m impreza 2.0turbo... kolkas sanaudos mano nuomone proto ribose... bet tik mano proto ribose... ne kisenes :)"

Nu ne man toks sudėtingas vairavimas... Ir aplamai, kiek skaitau, tiek nuomonių smile Nes tas važiavimas laisva pavara irgi visokių niuansų turi smile

"bet esme tokia: automobiliui riedant ant N, variklis vistiek sunaudoja kazkiek kuro, o kai varikli suka patys ratai (t.y. riedama ant begio atleidus gaza) kuro padavimas yra nutraukiamas ir variklis dirba kaip kompresorius, todel sanaudos tampa lygios 0 (arba bent arteja prie 0 :D )"

"Idėja teisinga, bet ne viskas pasakyta. Neutralia pavara tiesiu keliu nuriedėsi toliau, negu stabdydamas varikliu (nes ratams dar papildomai reikia sukti variklį). Vadinasi pamatęs raudoną šviesoforą, laisvą pavarą įmesti galėsi kur kas anksčiau nei atleisti tapkę ir sustabdyti varikliu. Tą atstumo skirtumą turėsi įveikti varikliu, degindamas kurą stabiliu greičiu. Reiktų tikslių matavimų, bet manau kad sutaupytas kuro kiekis turėtų susiniveliuoti į nulį.

Visa tai negalioja, jei riedama nuokalne, tada stabdymas varikliu yra tikrai ekonomiškas."

"Beje dar pastebėjimas iš moteriškos pusės - vairuojant su sportine avalyne kuro sąnaudos 0,4-0,2 mažesnės nei su aukštakulniais.." smile smile smile

Kaip įdomu pasidarė smile

Ir dar... Ne vieno pasisakymą pavogiau smile Aš nesąžininga interneto vartotoja smile smile
2008-11-11 15:25 Kristiana__
individas, ale va - gramas prie gramo ir litras susidaro smile
Individas Individas 8613
2008-11-11 15:40 Individas 2011-09-11 06-01

Kristiana__ rašė: individas, ale va - gramas prie gramo ir litras susidaro smile

Na taip, gramas prie gramo ir brangios konsultacijos keliuose...
Beje, nenorėčiau sutikti kad stabdant pavara kuro sąnaudos lygios nuliui. Arba kad laisva pavara gali būti lygios nuliui. Šiuolaikinėse mašinose yra kuro norma nustatyta kompui ir dirbant laisvomis apsukomis, kompas jos paprasčiausiai nerodo. Todėl kai kam gali susidaryti įspūdis kad auto veikia oru..... smile
2008-12-17 08:02 Kristiana__
Sakykit, ar ką nors duoda posūkio rodymas? smile

Ir, kaip Jūs suprantat šitą:
"161. Sukdamas į kairę (apsisukdamas), vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę, o sankryžoje, kurioje leidžiama lenkti ir lenkiančioms transporto priemonėms. "

Pakomentuokit, please .
C
Colop 13604
2011-11-04 09:23 Colop
2011-11-05 autobusai važiuos kaip darbo dieną ? smile smile smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui