Ji tiesiog ne taip išsireiškė. Kalba eina ne apie būsimąsias pajamas (pagal SP sąskaitas), o apie sandėlių valdymą ir pinigų srautų prognozavimą. Su apskaita tai tiesiogiai nesusiję ir jokių įrašų daryti nereikia ir negalima. Turint didelę prekių nomenklatūrą ir daug pirkėjų, tai daryti tiesiog būtina, nes gali parduoti prekių daugiau negu turi
, t.y. paimti avansus. Tam ir naudojami užsakymai. Priimant užsakymą, parodomas sandėlyje esamas ir dar niekam nerezervuotas prekių likutis, tačiau apskaitoje tai nefiksuojama. Atkrovus prekes, užsakymo statusas pakeičiamas į PVM s.f. ir tada fiksuojamas. Nereikia du kartus suvedinėti ir viskas OK.
Ataskaitas galima pasidaryti įvairiais pjūviais - pagal faktinius likučius, įskaitant rezervuotas prekes, neįskaitant, kiek ir kada reikia pagaminti, kad viesiems užtektų. Ir t.t. ir pan. Žodžiu, galimybių problemą apręsti yra, tik visa tai kainuoja.