Nuo ko čia pradėti
Nupirko žmogeliai UAB. Susitarė dėl kainos, susipažino kaip eina reikalai.
Po pirkimo pradėjo tokios skolos listi: ir VMI, ir Sodra, ir patarbavimai, ir dar ... Jie po trupučiuką viską susimokėjo. Už akcijas galūtinai neatsiskaitė, nes jau 20 000 Lt teko susimokėti. Pardavėjai jiems grąsina.
Košmaras.
Ar galima susirnkti dokumentus, sąskaitas ir t.t., ką mes gavome jau po sutarties pasirašimo ir išreikalauti iš buvusio vadovo ir akcininkų.
Nes jie apie tai neinformavo, o mes, kaip buhalterija, tų dokumentų net neturėjome. Aš pajamiau balansą iš VMI, o buhalterė padarė likučius pardavimo dienai.
Nežinau ką čia ir daryti.
O tie akcininkai išvyko iš Lietuvos.
Ar yra galimybė teismo pagalba viską sureguliuoti?