Sveiki,noriu paklausti kaip tiksliai reikia susitvarkyti dok.susijusius su įm.įregistravimu,o buvo taip:2007.11.29-"Steigimo sutartis" ir "Steigiamojo susirinkimo sprendimas" ir tą pačią dieną akcininkas A.(jų yra du A ir B) įneša pinigus į banką įstatiniam kapitalui formuoti,(bet UAB dar neįregistruotas Registrų centre ir nežinom jo kodo). 2007.11.30 įregistruoti įstatai Registrų centre,išduodamas pažymėjimas, išrašoma PVM s-f ,už UAB įregistravimą, suma:198 lt. PVM-0,00lt., už kurią sumoka fizinis asmuo B(vienas iš akcininkų,pagal "steigiamojo susirinkimo sprendimu"paskirtas direktoriumi, bet pinigai nuo banko nebuvo nuimti,mokėta grynais).Toliau:2007.12.03 užsakomas antspaudas,išrašoma PVM s-f, sumoka 80 lt. grynais.Toliau susitvarkom su VMI ir Sodra, 12.06 įdarbinti dir. ir buhalt., 12.11d banke išgryninu
2000.lt(iš įstatinio kapitalo),ir įnešu į kasą. Na va Čia man ir yra pas didžiausias galvos skausmas, kaip viską sutvarkyti? Kaip reikia sutvarkyti tuos pinigėlius 198 Lt. ir 80 lt.? Aš neturėdama kasoje jokių pinigų parodžiau kad už antspaudą 80 lt.sumokėjo Dir.B (išrašiau KIO Nr.01,ir PVM įtraukiau į deklaracija, o mes PVM mokėtojai tapome tik 12.28 dieną, (juokinga)?Gal kas Atsilieps.