alionara rašė: Gerbiami patyrę buhalteriai, padėkite.
Neisivaizduoju kokią korespondenciją daryti,patarkit. Mūsų įmonė užsiima paminklais, o dabar dar sugalvojo būti draudimo tarpininkais. Pradėjau drausti, bet dabar kokią korespondenciją rašyti, kai klientas įneša pinigus už draudimą į kasą, aš paskui įnešu į banką
O kai mums sumokės komisinius, tai kur man juos dėti?
padėkit!!!!
Iš klientų gauti pinigai nėra Jūsų pajamos, juos turite atiduoti draudimo bendrovei, todėl savo sąskaitų plane įsiveskite jiems apskaityti atskirą sąskaitą (4 klasėje). Tada korespondencija:
D Kasa
K Mokėtinos sumos draudimui.
Mėnesio gale apskaičiuosite procentus už tarpininkavimą ir išrašysite draudimo bendrovei sąskaitą, tai jau bus Jūsų pajamos už tarpininkavimą. Tada priklausomai nuo Jūsų su draudimo bendrove pasirašytos sutaries nuostatų, galėsite į banką įnešti mažiau pinigų (priskaičiuotus procentus pasiliksite sau).