rasa002 rašė:
Kokios dar gali būti buhalterio užduotys (be atlyginimų, finansinių ataskaitų, biudžeto projektų)?
Pats darbas - dar ne užduotis. Turi būti suformuluotas darbo įvertinimo kriterijus, ir nurodyta, kokie objektyvūs KIEKINIAI rodikliai įvertina tas užduotis.
Pvz.
Užduotis: Laiku ir teisingai įtraukti dokum. į apskaitą, pateikti ataskaitas finansų sk., VMI, VSDF, VSAKIs ir pan... Kriterijus: Kontroliuojančios institucijos patikrinimo rezultatas. Užduoties įvykdymas: Jai patikrinimo metu nepareikšta (pareikšta ne daugiau kai dvi (...) pastabos).
Pvz. Užduotis: Įgyvendinti 2019 m. darbo užmokesčio ir mokesčių perskaičiavimą pagal reglamentuojančių aktų nuostatas. Kriterijus: Visų darbuotojų darbo užmokestis perskaičiuotas teisingai, mokesčiai apskaičiuoti sumokėti teisingai. Užduoties įvykdymas: Negauta nei vieno skundo iš darbuotojų ir pastabų (baudų) iš kontroliuojančių institucijų.
ir.t.t
Užduotys NEGALI išeiti iš pareiginės instrukcijos ribų, t.y. negali būti pvz. archyvuoti dokumentus, jei už dokumentų archyvavimą atsakingas raštinės administratorius; negali būti - atlikti inventorizaciją, nes inventorizaciją atlieka sudaryta komisija, ir pan.
Taip pat - nerašykite smulkių ar tikėtinai neįgyvendinamų darbų.