mmuch rašė: Sveiki,
Gal man galite padėti su tokia situacija.
Išvežėm metalo laužą (metalines suolų kojas, pakojas ir t.t.). Ūkvedys man parvežė sutartį aktą, kuriame nurodytas kiekis ir suma. Firma prašo , kad išrašyčiau sąskaitą, kad jie galėtų išmokėti pinigus. Pas mus kasos operacijos visiškai nevykdomos, nes nedisponuojami grynaisiais. Ką man dabar daryti ?
Jei išrašysiu sąskaitą, kaip ją ją reikia parodyti apskaitoje?
Jei įneš grynaisiais į mūsų sąskaitą, vėl nežinau kaipo reikia parodyti?
Padėkite.
Jūs išrašysite sąskaitą faktūrą šiai sumai, ir ta įmonė jums perves lėšas į nurodytą banko sąskaitą. Tokios lėšos (už parduotą turtą, liekamąsias medžiagas) yra apskaitomos kaip pavedimų sumų lėšos 50 proc. pervedant į savivaldybės (valstybės) biudžetą, 50 proc. paliekant įstaigos reikmėms.
Reikalavimas dėl lėšų naudojimo tokia tvarka yra nurodytas Valstybės ir savivaldybių turto valdymo ir naudojimo įstatymo 23 str. 7 p. Cituoju:
23 straipsnis. Nereikalingo arba netinkamo (negalimo) naudoti valstybės ir savivaldybių turto panaudojimas ir nurašymas
7. Pardavus nereikalingą arba netinkamą (negalimą) naudoti valstybės ir savivaldybių turtą, atskaičius jo saugojimo ir pardavimo išlaidas, gautos lėšos skiriamos:
1) investicijoms į valstybės ar savivaldybės įmonę, valdžiusią šį turtą;
2) kai turtą valdo valstybės ar savivaldybių institucijos, įstaigos ir organizacijos, – 50 procentų atitinkamai į valstybės ar savivaldybės biudžetą ir 50 procentų institucijoms, įstaigoms ir organizacijoms.