panauda

Loreta Loreta 28574
2003-05-21 18:01 Loreta
Tai va,tie 33 proc.Ir nieko_sau man taip sakė.Ar tuos 33 proc.mes turim išieškoti iš to fiz.asmens ir pravesti VMI?Teks duoti raštišką užklausimą.
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-05-21 18:06 nieko_sau
faktiškai tas gyventojas turi tuos pinigus įnešti į kasą, o įmonė sumokėti, todėl kad iš kom.mokesčių negali išskaičiuoti, juos reikia pilnai sumokėti.Bet man dar neaišku visdelto pats faktas, kad įmonė gaus visas sąskaitas už paslaugas savo vardu, ji bus vartotojas, gal čia ir nebus mokesčių? Tikrai tik VMI klausti ir dar raštu.
artas71 artas71 12028
2003-05-21 18:09 artas71 2011-09-11 03-10

nieko_sau rašė: Nuo nuomos-taip, bet nuo sumokėtų komunalinių mokesčių-33 proc.


O kuris tai pajamų kodas B pajamų klasifiktoriuje?
Loreta Loreta 28574
2003-05-21 18:10 Loreta
Būtinai reiks klausti raštu.Tik kol jie atsako,praeina apie 2 savaitės.O man jau tiek laukti nėra kada.Kitą savaitę turi būti sutvarkyta.
W
Wal 75
2003-05-21 18:12 Wal
Bet mielieji, nejaugi jus sakysite žmogeliui: žinai davei naudotis butą, tai dabar dar kas mėnesį mokėk už šildymą, kitaip tau teks pajamų deklaraciją pildyti. O jei tas žmogelis Amerikoj? Aš turiu tokį atvejį. Išlošė Žalią kortą ir iškūrė - paliko pastatus - naudokitės, kol turėsit pinigų nusipirkti. 8)
Loreta Loreta 28574
2003-05-21 18:25 Loreta
Tai juk Wal ir pas mane tas pats.Irgi su žalia korta išrūko Amerikon,o tą butą užrašė savo dukrai,kol mano šefas jį išpirks.Faktiškai tai ta dukra jokių mokesčių nemokės,tos patalpos po teisybei yra mano šefo,tik jis jų iki galo dar neapmokėjo.Man tik reikia žinoti kaip elgtis,kad mažiau būtų visos tos velniavos su deklaracijomis ir mokesčiais,tiksliau,kad jų iš vis nebūtų.
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-05-21 23:29 nieko_sau 2011-09-11 03-10

artas71 rašė:

nieko_sau rašė: Nuo nuomos-taip, bet nuo sumokėtų komunalinių mokesčių-33 proc.


O kuris tai pajamų kodas B pajamų klasifiktoriuje?


Aš tai deklaravau kaip A klasės pajamas kodu 061. Jei aš išmoku, aš turiu prievolę ir sumokėti GPM, tai nusprendžiau, kad tai A klasė. O kad 33 proc. -tai pasinaudojau Pačiolio aiškinimais, kad prie pajamų, apmokestinamų 15 proc., šitos pajamos nenurodytos, o jei ne-tai 33 proc. nes tai ne nuomos pajamos, civ.kodekse jos taip pat išskirtos kaip dvi atskiros mokėjimų rūšys. Nežinau, ar teisingai padariau, pasikliovusi Pačioliu, bet blogiau nebus-sumokėjau iš įmonės lėšų-neleidžiami atskaitymai. paprasčiausiai perdarysime sutartį, kad tokių išmokų aplamai nebūtų.
Loreta Loreta 28574
2003-05-21 23:37 Loreta
O kaip žadate perdaryti sutartis - ar kaip nuomos?
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-05-21 23:58 nieko_sau
Taip, kaip nuomos, nes mes realiai mokam nuomos mokestį.Tik tų paslaugų kainą įtrauksiu į nuomos kainą, kad nebereikėtų sukti galvos.
Loreta Loreta 28574
2003-05-22 00:10 Loreta
Nu tai dabar aš nebežinau.Jei komunalines paslaugas apmokėsime mes,dar mokėsim nuomą pagal nuomos sutartį ir išskaičiuosim 15 proc.,dar vis tiek reikės pildyti deklaracijas VMI.Tai čia dar daugiau vargo?
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-05-22 00:17 nieko_sau
nesupratau (bet aš šiandien viską sunkiai virškinu, net pas dantistą nuėjau įsitikinusi kad šiandien 23 diena smile 8O )
Loreta Loreta 28574
2003-05-22 00:27 Loreta
Ai,ir aš pati jau nebežinau,ko noriu.Noriu,kad būtų mažiau painiavos ir mokesčių.Užkniso jau viskas.Einu namo smile
A
Anonymous 2680
2003-05-22 10:59 Anonymous
O gal galetumete dar ir man patarti ka daryti :)
Zodziu situacija tokia: yra dvi personalines imones. Viena susikure jau pries kokius penkis metu, o antroji siais metais. Imone uzsiima transporto priemoniu paslaugomis (imone turi kelias masinas), taciau siais metais ji planuoja likviduotis ir pardave visus automobilius antrajai - siais metais isikurusiai imonei. Taciau pas ja (pas ta pirmaja imone) liko didelis kiekis neisnaudoto kuro. Ar gali antroji imone, kuri dabar turi visus automobilius, panaudos budu isnuomoti pirmajai imonei savo viena automobili ir tokiu budu pirmoji imone sunaudotu pas ja esanti kura. Ir ar ji nebus kaip nors papildomai apmokestinama? Kaip manote? smile
Bukite geri padekite, nes jau neismanau ka daryti?... :(
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-05-22 11:09 nieko_sau
Taip, ir aš neturiu atsakymo. Mes pardavėme miškovežį, kurio bake buvo kuro likutis. tai kuro parduoti negalima, tokia veikla licenzijuojama, kito būdo nesugalvojau, "išvažinėjau" tą likutį, atseit miškovežio bandymai iki pardavimo.
A
Anonymous 2680
2003-05-22 11:30 Anonymous
Tai kaip manote, turbut geriausias tokiu atveju surasyti panaudos sutarti? smile Bet ar nereikia kur nors ko nors pranesti ar sumoketi? smile
PATARKITE!! :o :) Nes jau visai galva plysta nuo tu galvojimu kaip cia geriau padarius:(...
L
litadana 60
2003-05-22 11:33 litadana
to Loreta: Aktualiju 17 nr. buvo pavizdys:
Įmonė laikinai išsinuomojo butą biurui įrengti. Sutartyje numatyta, jog įmonė nuomotojui mokės 200 Lt nuomos mokestį, iš tos sumos išskaičiuos 15 proc. pajamų mokestį. Už komunalines paslaugas bendrovė mokės įmonei, eksploatuojančiai butus, grynaisiais pinigais. Ar galės bendrovė šias išlaidas traukti į sąnaudas?
Vadovaujantis LR pelno mokesčio įstatymo (Žin., 2001, Nr.110-3992; 2002, Nr.123-5517, toliau - PMĮ) 11 straipsnio 4 dalies nuostatomis, išlaidos, kurių pagrindu pripažįstamos sąnaudos, gali būti grindžiamos tik juridinę galią turinčiais dokumentais, kurie privalo turėti visus buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų nustatytus privalomus apskaitos dokumentų rekvizitus. Be šių rekvizitų, išlaidas, kurių pagrindu pripažįstamos sąnaudos, pagrindžiančiuose dokumentuose privalo būti nurodyti ir kiti Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatyti papildomi rekvizitai.
Jeigu vienetas, išsinuomojęs butą biurui įrengti, nuomininkui moka tik nuomos mokestį, o už komunalines paslaugas tiesiogiai grynaisiais pinigais sumoka įmonei, eksploatuojančiai butus, tai tokios vieneto išlaidos gali būti pripažįstamos leidžiamais atskaitymais, apskaičiuojant pelno mokestį pagal PMĮ nuostatas, jeigu jos grindžiamos juridinę galią turinčiais dokumentais, kurie privalo turėti visus buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų nustatytus privalomus apskaitos dokumentų rekvizitus.
Dabar istrauka is GPM 9 str. komentaro:
5.4. gyventojo pajamomis natūra pripažįstama jo gauta nauda, kai jo vardu turto naudotojas sumoka mokėjimus, susijusius su to turto eksploatavimu (atlyginimas už komunalines, telekomunikacijų paslaugas ir panašios paslaugos), kurie turi būti mokami neatsižvelgiant į tai, ar turtas faktiškai naudojamas, ar ne (Tvarkos 2.5.2 punktas). Turto naudotojo sumokėtų mokėjimų (patirtų išlaidų suma), susijusių su to turto eksploatavimu, sumos apmokestinamos kaip su turto nuoma susijusios pajamos.

Pavyzdys:
Gyventojas nuomoja UAB „X“ savo butą. Gyventojas gauna nuompinigius. Be to, įmonė sumoka mokėjimus, susijusius su to buto eksploatavimu (buto šildymas, aptarnavimo mokesčiai, atlyginimas už telekomunikacijų paslaugas ir pan.), kuriuos gyventojas privalėtų mokėti neatsižvelgiant į tai, ar jis bute faktiškai gyvena, ar ne. Tokių gyventojui privalomų mokėti mokėjimų suma, apmokėta įmonės, pripažįstama šio gyventojo pajamomis gautomis natūra ir apmokestinama kartu su nuompinigių suma kaip turto nuomos pajamos.
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-05-22 11:45 nieko_sau 2011-09-11 03-10
taip, čia visai neatitinka Pačiolio komentarų, kad apmokestinti 33 proc. tas komunalines paslaugas. Bet man užkliuvo ta dalis, cituoju:

"kai jo vardu turto naudotojas sumoka mokėjimus, susijusius su to turto eksploatavimu". Tai jeigu įmonė, nuomojanti patalpas, su visomis komunalines paslaugas teikiančiomis įmonėmis sudarys sutartis savo vardu, tada ji mokės visus mokesčius savo vardu, tai GPM neturėtų būti?
A
Anonymous 2680
2003-05-22 11:54 Anonymous
To litadana
Kaip aš suprantu tai įmonė išsinuomojusi patalpas iš fizinio asmens ir mokanti už komunalines paslaugas, kai gauna sąskaitas fizinio asmens vardu , tai yra fizinio asmens pajamos ir jos apmokestinamos.
Ktas varijantas kai įmonė išsinuomojusi patalpas iš fizinio asmens, bet už komunalines paslaugas visas sąskaitas gauna įmonės vardu, tai aš šias sąnaudas dedu į įmonės sąnaudas ir neapmokestinu.
Ar aš teisingai supratau.
L
litadana 60
2003-05-22 12:04 litadana
mano imone sumoka fiziniam asm pagal atsiskaitymo knygele, apmokestinu viska kartu su nuoma 15%. Nezinau, kaip padaryti, kad moketi mokescius savo vardu, juk butas nuosavybes teise priklauso fiz.asmeniui. Be to, kai pavyzdziui, moku uz savo buta per ineta, tie pinigai paskirstomi i skirtingas vietas, nueina uz viska atskirai.
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-05-22 12:25 nieko_sau
Tikrai galima perdaryti visas sutartis dėl komunalinių paslaugų įmonės vardu, mes tai jau ką tik padarėme-ir elektros tinkluose, ir jau dujas perrašėme, ir butų ūkio tarnyboje taip pat, iš ten ateina sąskaitos įmonės vardu.Klausimas lieka tik dėl GPM.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui