"
mes samdom", "
mums dirbtų" Nereikia norėt iš samdomo žmogaus tokio pat atsidavimo, kaip iš savininko, kaip bebūtų liūdna ir graudu
Teko man dirbti įmonėj, kur administratorė buvo pirmas žmogus po diriko... Tai eina sau, kai ji direktoriaus bandydavo išaiškinti, kad buhalterija blogai dirba, pvz. dėl to, kad likučiai jai neina su pirkėjais. Juos derinau aš pati, o jei panelė debeto nuo kredito negalėjo atskirti, sorry, ne mano problema, kad nosį nori kišti ne į savo daržą...
Degtinaite, gaila, kad nesiseka jums su buhaltere, nes tikrai negaunate to, kas priklauso, juk tas pažymas blogiausiu atveju ji galėtų permesti elektroniniu paštu, pasirašytų dirikas ir to užtektų. Na matot, kad netinka, keičiat žmogų. O jei buhalterė pirmoji klausia, kada algos, matyt bent algalapius sugeba paruošti laiku
Vienoj firmoj vado nemačiau pusę metų, na veiklos ten ne fontainai, bet jei kas susiskambinam, atsiunčiu dokumentus ir abu patenkinti. O VDI paskutinį kartą pas mus net iki buhalterijos neatėjo, viską, ko jiems tuo momentu reikėjo, rado pas administratorę.
Juo labiau, jei esi juristė, surašyk pareigybinę tokią, kurioje aiškiai matytųsi, kur prasideda ir baigiasi buhalterės atsakomybė, tikrai tai turėtum geriau už ją padaryt. O paskui, kai viskas yra išdėstyta popieriuje ir atleidžiant kalba trumpesnė būna.