Sveiki,
pasiūlė ir man vesti DNSB apskaitą, mokėti žada nedaug, bet tie pinigėliai vis į kišenę, o ne iš jos. Darbo atrodo nedaug, apie ne pelno siekiančių apskaitą ir bendrijų įstatymą perskaičiau. Perskaičiau ir šitos temos didžiąją dalį, visos dar neįveikiau
Klausimai būtų tokie,
1. pirmininkas dirba be DS visuomeniniais pagrindais, ar gali pasirašyti DS su manimi, beje tai kad aš nesu bendrijos narys, turbūt irgi ne kliūtis? Konsultavausi su VDI, sakė, kad jis vis tiek gali mane priimti į darbą ir visi darbų saugos "iškrypimai" (darbdavio pažymėjimas, instrukcijos etc) nereikalingi.
2. Pagrindiniai darbai: sąnaudų paskirstymas butams? (aišku reikės sau DU skaičiuoti ir su tuo susijusias ataskaitas teikti).
3. ar galima susirinkime nuspręsti, kad šiukšlių išvežimas skirstomas proporcingai gyvenančių žmonių skaičiui? Pagal suprantu, kad viskas skirstoma proporcingai plotui.
4. susirinkimų protokolai ir visi kiti popierizmai irgi krenta ant buhalterio galvos?
5. Sąskaitos buvo kabinamos laiptinėje, kaip suprantu, tai ne itin tinkamas variantas, nes viešinamos savininkų pavardės, tad reiktų į pašto dėžutes individualiai mesti sąskaitas?
Rašto VMI dėl Pelno mokesčio deklaracijos radau, FA irgi, kiek suprantu, nereikės ruošti, nes jokios ūkinės komercinės veiklos bendrovė nevykdo, gyvena tik iš narių įmokų. Tik nežinau, kokius likučius gausiu, ar suvesiu balansą, nes buhalterių ten nėra buvę